Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Queensryche til Midnattsrocken!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-10, 01:50   #1
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Kul

Queensryche til Midnattsrocken!

Endelig får vi slippe nyheten - som har vært ute på bandets hjemmeside ganske lenge - om Queensrÿche!!!

Sjekk ut mannen min da:

(Kilde:
(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)
)

Vi gleder oss!!!

Jeg og mannen har vært fans leeenge - så dette blir stort.
Personlig er jeg svært fornøyd med at jeg skal få se den vidunderlig sexy Mr. Geoff Tate i levende live til sommeren ...

Sist redigert av Enhjørning : 13-02-10 kl 21:22.
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 11:43   #2
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Queensryche til Midnattsrocken!!

Så kult!

Gammel 13-02-10, 12:38   #3
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Kremt... en skikkelig Queensrÿche fan, skriver ikke navnet deres feil....

Har vært skikkelig fan siden 1991, og var på 4 konserter på 1 år da jeg bodde i USA.

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Sist redigert av Elin : 13-02-10 kl 12:51.
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 12:46   #4
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Kremt... en skikkelig Qeensrÿche fan, skriver ikke navnet deres feil....

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 12:51   #5
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Ha,ha,ha! So much for den!! Er det mulig!!

Sorry!
Selvfølgelig...jeg kryper:
Queensrÿche

Gammel 13-02-10, 12:57   #6
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Wow! Detta blir gøy!

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 21:22   #7
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Elin: Jeg vet, og jeg skjemmes. Jeg glemte rett og slett tødlene, det var sent og jeg hadde tatt et ørlite glass.

Gammel 13-02-10, 21:30   #8
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Elin: Jeg vet, og jeg skjemmes. Jeg glemte rett og slett tødlene, det var sent og jeg hadde tatt et ørlite glass.

Hei, skål!

Gammel 13-02-10, 23:10   #9
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Betyr dette at vi må legge sommerferien om Gokk nå igjen?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 00:03   #10
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Betyr dette at vi må legge sommerferien om Gokk nå igjen?

Kanskje man til og med treffer deg denne gangen.

Gammel 15-02-10, 08:01   #11
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så dem live for et par-tre år siden, og det var faktisk ikke så verst (selv om jeg ikke synes de har gitt ut ei eneste bra plate siden tidlig på nittitallet en gang; de spilte stort sett eldre greier).

Gammel 15-02-10, 08:18   #12
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Kanskje man til og med treffer deg denne gangen.

Neste år, sier sjåføren. Denne sommeren nøyer vi oss med halvGokk.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 08:40   #13
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kjøkkenskriveren, her.

Så dem live for et par-tre år siden, og det var faktisk ikke så verst (selv om jeg ikke synes de har gitt ut ei eneste bra plate siden tidlig på nittitallet en gang; de spilte stort sett eldre greier).

Har du fått med deg American Soldier?
Den er knall!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:48.