|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ikke fra NM
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
![]() ![]() ![]() |
![]() De 3 låtene som har betydd mest for deg?Jeg trenger litt tips til ny musikk aa hoere paa. Eller gammel for den saks skjyld, kanskje det er nytt for meg, eller jeg faar frisket opp i hukommelsen.
![]() |
#2 |
Viser tenner
|
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?Åhhh, flott spørsmål!
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?Six Feet Under må vi få med oss, ja!
Sist redigert av Bluen : 20-01-07 kl 11:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Viser tenner
|
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?
Åhhh, godbiter her også!!!
![]() |
#6 |
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?Brothers in Arms- Dire Straights. eller noe. Må tenke over resten.
![]() |
#7 |
Viser tenner
|
Jammen da er vi ikke så langt fra hverandre i alder (72-modell), men jeg hadde en eldre kjæreste som introduserte meg for endel musikk som jeg er trofast mot den dag i dag (mange år og kjærester etter) ...
![]() |
#8 |
Ikke fra NM
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?Faar vel svare selv ogsaa kanskje.
![]() |
#9 |
fornyet
Hvor: Far out east
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?Jeg er helt kjempeforelsket i Frøken Franzen sin Odd Nordstoga. Men smak og behag altså. Den passer meg helt utmerket akkurat nå.
![]() |
#10 |
Søkende
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?Tror det må bli tre DM låter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Til tider frustrert...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?Ajajaj! Her er tråden for meg skjønner jeg! Musikk er like viktig som mat og drikke for meg så...
![]() |
#12 |
Ikke fra NM
![]() ![]() ![]() |
Jeg bruker ogsaa limewire, saa jeg kan jo forsoeke der foerst. Hvis jeg ikke finner noe der, saa kommer jeg nok tilbake og benytter meg av tilbudet.
![]() |
#13 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?Nei, det er umulig! Men jeg kan ta med Beatles: In my Life, Leonard Cohen: Famous Blue Raincoat og Tori Amos: Silent all these Years.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?Elsker Dj Tiesto med denne her: (Kilde: youtube.com) Glad i mange forskjellige sanger og musikksjangere. Men Silence blir jeg nok aldri lei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?Og Prince med Purple Rain, TPau(?)China in your hand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?All out of love - Air Supply |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?Da jeg var (veldig) ung likte jeg Elvis, siden min far pleide å spille musikken hans. Jeg likte også Abba. Så var det en periode med 60-tallslåter som var populære igjen, og tysk musikk. Da jeg traff min første kjæreste var Alphaville populære, jeg likte flere av sangene deres godt. " Self Control" med Laura Brannigan var også en favoritt, og " You win again" med Bee Gees. Og en 80-tallslåt som het " You spin me around" eller noe slikt. Jeg likte også Bronski Beat, Erasure og Yazoo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Til tider frustrert...
Medlem siden: Dec 2006
Gjør det du!
![]() |
|
|