Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Tips til opplevelsesgaver

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-09, 10:07   #1
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tips til opplevelsesgaver

Jeg er ute etter gode tips til opplevelsesgaver. Alt fra gavekort på tjenester man selv kan utføre for folk (barnevakt, fellesmiddager, ...), til mer proffe gavekort som kinobilletter, konserter, reiser osv.

Samtidig så er gjerne ikke budsjettet det største.

Målgruppen min er alt fra nieser og nevøer fra 5 til 20, søsken og partnere, besteforeldre og olderforeldre. Eller gode venner man ønsker å gi en oppmerksomhet som ikke koster skjorta.

Kom igjen nå! Inspirér meg og hverandre!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 10:09   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til opplevelsesgaver

Kinotur, fjelltur, grottevandring...

Gammel 13-12-09, 10:15   #3
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Gavekort på en restaurant . Da bestemmer du jo selv beløpet..
Mannen min og jeg fikk gavekort på Big Horn et år. Det dekket jo ikke hele middagen, men var greit å ha med, slik at den utgåingen ble litt billigere i allefall

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 10:21   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis man er flink med håndarbeid (sånn som deg) men ikke rekker å lage så mye før jul, så går det jo an å lage gavekort på f.eks. en strikkelue, vanter, en løper eller pute som mottakeren kan velge ut farger og materialer til selv. Gavekortet kan gjerne inneholde forslag til modell + fargeforslag.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 10:26   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Strikkegave er lurt. Min mor pleier å gi ut gavekort på strikkagenser.

Jeg har forøvrig gitt gavekort på barnepass den gang jeg selv var barnløs. Og gardinsøm, husvask, "valgfri tjeneste" (som forøvrig virket en smule suspekt i og med at jeg gav det til min mann som da var nyervervet kjæreste)

Gammel 14-12-09, 23:20   #6
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Til til Paris med gratis guide og tolk LaBanga! haha

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 00:00   #7
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for flotte tips!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 11:30   #8
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kinobillett...teater/konserter osv..
billett til svømmehallen eller annet lign.

Statoilkoppen og invitasjon til spasertur forbi en statoilstasjon med innlagt matpause

gavekort på en kafe/rest./pizzeria

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 11:36   #9
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Tur i marka/fjæra med pølsegrilling på bål. Ut i skogen og lage mat sammen.

Utflukt til et spennende sted i nærområdet, klatreberg/grotte/sandstrand.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
julegaver, opplevelser

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24.