|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#3 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye kake trenger 11 unger?1 kake. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvor mye kake trenger 11 unger?Jeg har bakt to kaker i dag, men den ene var misslykket (eller ungene var fornøyd da, men ikke noe jeg vil servere, og så har jeg en langpanneform (en halv sånn firkant) med sjokoladekake, og HP sier det holder, men jeg mener vi trenger mer. :redd for å gå tom:
|
|
|
#6 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor mye kake trenger 11 unger?De trenger ikke så mye. Det går mer av skikkelig mat - pølser, pizza(boller), hva som helst. Vi har alltid kake igjen.
|
|
|
#7 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor mye kake trenger 11 unger?7-åringene i bursdagen til Poden spiste ett stykke kake hver, på ca. 4x4 centimeter.
|
|
|
#8 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Hvor mye kake trenger 11 unger?1-2 muffins og 1 sjokoladekakestykke pr barn?
|
|
|
|
#10 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hvor mye kake trenger 11 unger?Det går lite kake. En kake med glasur og masse pynt holder sikkert. Er du veldig i tvil hadde jeg laget noen muffins. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hvor mye kake trenger 11 unger?Legg ved noen gulrøtter i staver, agurker, blomkål og klementiner, så går det nok greit.
|
|
|
#12 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvor mye kake trenger 11 unger?Ja, kanskje jeg skal bake noen muffins i morgen tidlig. De får taco først, så de er vel ikke sultne når det er tid for kake, chips og godterier. Jeg vet jeg og HP diskuterer dette hvert år, og han ender med å ha rett (
|
|
|
#13 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye kake trenger 11 unger?Jeg har bakt en langpannesjokoladekake og etpar muffins til hver av gutta som kommer hit i 7-årsdag i morgen. I tillegg blir det pizza, litt saltsnacks og kjeks. Går alt gæli har jeg en pakke gele og sjokoladepudding på lur, men jeg tror neppe det blir nødvendig. |
|
|
|
![]() |
|
|