Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Støvletter til julebord

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-09, 22:24   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Støvletter til julebord

Dette er min første tråd i dette underforumet, tror jeg. Jeg har virkelig ikke peiling (eller veldig stor interesse) for mote.

Jeg skal på julebord. Av ymse grunner har jeg et meget begrenset utvalg klær akkuart nå (det meste er pakket bort), og jeg lurer på å gå i en lårkort kjole fra H&M som er knall rødrosa. Den er fra i fjor eller forfjor, lurer på om det har vært et bilde av den engang her inne. Den har litt sånn heklebroderigreier ytterst i stoffet.

Jeg vet ikke hva jeg skal ha på beina. Jeg har høyhælte "vanlige" sko. Vet ikke hvor fint det blir. Om det skulle ha noen betydning, så er jeg 170 cm høy, litt eplefasong, små pupper, stor mage og forholdsvis slanke bein. Jeg føler ofte jeg blir litt "stutt" i korte kjoler, men nå er det nå engang den jeg har.

Jeg tenkte å kjøpe noen høyhælte svarte støvletter. Mora mi(!) mener jeg kan ha de nye, fine støvlettene mine fra Picolini, men de er mellombrune. Er det noe fint med knallrosa, da? Jeg har to par svarte støvetter, men de har lave hæler og er ikke spesielt selskapelige.

Hva kan jeg kjøpe? Og det bør ikke koste flesk. Picolinistøvlettene var dyre nok... Hvor går jeg, og hva ser jeg etter? Jeg er nokså sær på støvletter.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 22:27   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvletter til julebord

Eventuelt kan jeg gå i en svart silkekjole jeg har kjøpt av Maximillia som har kjøpt den av Madam Mim, den er fin, men jeg føler meg litt feit i den. Jeg er litt feit for tiden...
Støvletter/sko må jeg ha okke som.

Gammel 08-12-09, 15:58   #3
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Event kan du vel kjøpe en billig kjole som går til brunsvart...? lilla / gull / burgunder / brunt er iallefall fint til brunsvart! eller skjørt og bluse/topp? eller bukse og tunika?

Men sko....... vet ikke, klarer ikke helt å se kjolen for meg..

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 16:32   #4
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror jeg vet hvilken kjole det er, og jeg ville kanskje tro at det blir litt 'voldsomt' med sorte støvletter til. Jeg ville nok heller gått for høyhælte sko, gjerne sandaler.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 16:58   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Takk for svar. Jeg har kjøpt veldig høye, svarte støvletter, men håper det ikke ser for horete ut...

Gammel 08-12-09, 17:33   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må nesten få se bilde.
Iallefall av kjole og støvletter (om du ikke vil bli tatt bilde av )

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 22:06   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Skulle gjerne lagt ut bilde, men har verken kamera eller kabel for tiden, det er pakket bort med alle finklærne mine.
Jeg sitter og lurer på om jeg heller skal kjøre den svarte LaRedoutekjolen jeg kjøpte av Max. Den er fin, og når støvlettene er såpass høye (låret, men kan brettes til knærne), så blir kanskje helheten bedre.

Hvor tette skal strømpebuksene være? Altså, sånn tetthetsgrad, mener jeg.

Gammel 08-12-09, 22:09   #8
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det tror jeg, Hyacinth. Knallrosa kan bli litt voldsomt på vinteren. Tror sort kjole og sorte støveletter blir fint. Og med mindre kjolen er lårkort synes jeg ikke strømpene bør være så tette. 20 denier?

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 22:11   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

En stund siden jeg hadde på den kjolen, men jeg tror den går rett over knærne.

Gammel 08-12-09, 22:20   #10
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

En stund siden jeg hadde på den kjolen, men jeg tror den går rett over knærne.

Da blir det finest med litt tynnere strømper synes jeg.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 23:19   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg skal på julebord. Av ymse grunner har jeg et meget begrenset utvalg klær akkuart nå (det meste er pakket bort), og jeg lurer på å gå i en lårkort kjole fra H&M som er knall rødrosa. Den er fra i fjor eller forfjor, lurer på om det har vært et bilde av den engang her inne. Den har litt sånn heklebroderigreier ytterst i stoffet.

Det høres ut som den samme jeg har i (bombe) grønt. Skal se om jeg finner igjen bildet.

Gammel 08-12-09, 23:21   #12
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er den - bare i feil farge, altså:

Gammel 08-12-09, 23:30   #13
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

For en nydelig kjole!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 10:44   #14
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Det er den, ja. Jeg har den i rødrosa. Men svarte over-knærne-støvletter til denne er litt feil alstå? Har også kjøpt svart cardigan til. Men jeg føler meg litt horete, liksom.

Gammel 09-12-09, 10:47   #15
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror det blir fineste med pumps til kjolen... Hva med noen i sølv? ( evnet gull, det som passer best til kjolefargen, og deg) også har du matschende smykker eller sjald ol

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 13:01   #16
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg vil gi din mor rett i at det kunne bli veldig fint med mørkebrune støvletter og brune strømper (kan godt være litt lysere enn støvlettene). Rosa med sort blir allt for knæsj og 80-talls kårni. Finn litt lekkert bling bling til og voilà !

Gammel 09-12-09, 14:52   #17
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Takk for svar! Jeg kjører nok svart kjole. De brune støvlettene er ikke mørkebrune, men mellombrune. Jeg kan liksom ikke se for meg at det kommer til å se fint ut..

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:33.