|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?Jeg syndet litt i iveren og hengte den opp i kveld jeg..
|
|
|
#4 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?Har også hengt opp julestjerna i kveld. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?Planen er å henge den opp i morgen, men "en gang i løpet av neste uke" er vel mer sannsynlig. :selvinnsikt: |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?Vi hang den opp for 5 minutter siden.
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?Venter til i morgen, for jeg vet ikke helt hvor den er ...
|
|
|
#12 |
|
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?Godt å høre at det var flere overivrige sjeler... jeg kan nemlig ikke skimte en eneste stjerne her i nabolaget enda...
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?Jeg venter til i morgen. |
|
|
|
#14 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?Jeg hang opp vår i sta - det er jo så mørkt ute og ekstra lys er etterlengtet.
|
|
|
#15 |
|
...
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?Vi har tent den for et par timer siden. Da klarte jeg ikke å vente mer. Kan ikke se noen andre stjerner her i nabolaget, men de bruker å komme opp i løpet av morgendagen. Vi er visst alltid først. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?Har hengt opp, men de tennes ikke før i morgen
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?Henger opp i morgen. Ikke fordi det er innmari viktig for meg å ikke henge den opp før, men fordi jeg ikke gidder å grave frem julepynten akkurat i kveld. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?Begge er oppe og lyser vakkert. |
|
|
|
#19 |
|
Lille tyrann
Hvor: Oslo
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?Jeg har funnet frem den - og advetstaken. Men henger den ikke opp før i morgen.
|
|
|
#20 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?Oppe men lyser ikke. Samme med utetreet. Lys tennes i morgen. |
|
|
|
![]() |
|
|