Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor bestiller dere julekort med bilde i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-09, 19:33   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor bestiller dere julekort med bilde i år?

Det lurer jeg på.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 19:34   #2
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor bestiller dere julekort med bilde i år?

Jeg har planer om å bestille her fra i år: http://www.optimalprint.no/

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 19:38   #3
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Her ble det Fotoknudsen, de har tilbud nå. Ganske mange fine kort der.

Gammel 14-11-09, 19:38   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Jeg har planer om å bestille her fra i år: http://www.optimalprint.no/

Jeg har sett litt på deres nettside - men har de sånne "vanlige" avlange kort med trykk på bare en side? Synes det ser ut som de har litt ukurante størrelser?

Gammel 14-11-09, 19:40   #5
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg har bestilt fra nfoto. Flotte bilder men kundeservice aner de ikke hva er for noe.

Sist redigert av Chablis : 14-11-09 kl 19:47.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 19:43   #6
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Fikk ikke engang åpnet nfoto sin nettside tidligere i dag.

Gammel 14-11-09, 19:47   #7
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Fikk ikke engang åpnet nfoto sin nettside tidligere i dag.

Har aldri opplevd at jeg ikke fikk åpnet nettsiden.Mulig det er mange som skal bestille kort nå kanskje.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 21:01   #8
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Kortshop.no, brukte de i fjor også og var veldig godt fornøyd.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 21:07   #9
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt fra Optimalprint; de har vel for det meste A5-format på kortene, og det synes jeg jo ikke er noe mer ukurant enn de typiske "avlange" julekortene. Men det er jo en smakssak hva man synes er finest.

Gammel 14-11-09, 21:08   #10
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Jeg har bestilt fra nfoto. Flotte bilder men kundeservice aner de ikke hva er for noe.

Hva er du misfornøyd med?

Jeg har bestilt fra nfoto i år som i fjor og er kjempefornøyd. Laget det nye 4-siders julekortet som en mekker sammen med så mange bilder en vil i år. Ble veldig bra.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 22:33   #11
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Digitalbilder.no. Kjapp levering og aldri noe tull. Vi bruker dem til all framkalling.

Gammel 14-11-09, 22:51   #12
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

vurderte også optimalprint, men endte på vistaprint.no (egentlig bare tilfeldigheter)
Er halv pris der denne uka, så jeg får 50 kort og konvolutter til 79 kr, og 68 kr i porto/eks.gebyr (tok billigste frakt, opp til 3 uker, men det holder)
Bestilte i går kveld.
Aldri brukt de før. Så jeg aner ikke hvordan de er.
Har pleid å lage selv. Bestille bilder på elkjøp og lage kort selv og skrive julebrev. Akkurat i år føler jeg ikke for å skrive julebrev...

Slik blir våre på fremsiden:

På baksiden sto det noe ala "gode ønsker for jula og det nye året, hilsen familie xx" (jeg husker ikke helt...)

Gammel 14-11-09, 23:09   #13
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bestilte fra Nfoto i år, et kort med plass til tolv bilder. Det ble så fint, er kjempefornøyd

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 23:26   #14
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Photoshop var planen, men jeg har reinstallert pc'en og alt "julestasj" er borte....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:30.