Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Går kanin og marsvin sammen i buret? + litt mer spm.

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-09, 21:45   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Går kanin og marsvin sammen i buret? + litt mer spm.

Går kanin og marsvin i samme bur når en skal ha dem inne? Spesielt kjønn eller ulikt kjønn (med kastert hann i tilfelle)?

Jentenes store ønsker nå er dyr og har vært det en stund. Vi hadde kanin når de var små, men den døde dessverre rett etter lillebror ble født. Og akkurat da hadde vi nok med tre små unger, men helt siden da har det vært mas om vi kan ha et dyr. Jeg vet hvor snille de var med den kaninen vi hadde og hvor glad de var i den, men den hadde de ikke noe ansvar for den. Skal vi ha noe dyr nå så skal de delta mere i ansvaret. Største vil ha marsvin og mellomste vil ha kanin så det mest praktiske er at de kan være i samme bur når det gjelder stell og skifting siden jeg garantert må stå for en del av det, og også når det gjelder at vi skal på ferie og noen andre må passe.

Hvis de ha hvert sitt dyr i hvert sitt bur så må det jo stå på rommet deres, men hvordan er det da med lufting og sånn? De kan jo ikke ha trekk, så da kan vi jo ikke lufte godt om natta ut. Selv hadde jeg dyr på rommet mitt når jeg var liten, men det er vel kanskje ikke så lurt?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.