Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Jul for Dummies? Dele juleprosjektplan eller excelark?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-09, 00:08   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jul for Dummies? Dele juleprosjektplan eller excelark?

Hadde vi denne tråden i fjor - jeg finner den ikke? Det er vel ikke bare meg som snurrer rundt min egen akse for tiden og ønsker seg en Safranfil elller lignende med oversikt over hva jeg skal gjøre når for en stæsjet kul?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 00:10   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jul for Dummies? Dele juleprosjektplan eller excelark?

sjekklister for julefeiring hadde jeg satt umåtelig stor pris på. Jeg har liste for presangkjøpene, men de er det jo ikke noen vits i å dele.

Gammel 07-11-09, 00:13   #3
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

sjekklister for julefeiring hadde jeg satt umåtelig stor pris på. Jeg har liste for presangkjøpene, men de er det jo ikke noen vits i å dele.

Joda. Jeg er helt i det grønne på hva tante Olga og bestemamma/-pappa (stryk det som ikke passer) skal få i år.
Kom igjen'a!

Gammel 07-11-09, 00:21   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Perifere eldre slektninger (mine og mannens tanter/onkler f.eks) får et eller annet produkt fra fotokundsen med bilde av ungene. I fjor tror jeg det var kopper vi delte ut .... altså med bilde av ungene på.

Ellers liker jeg å kjøpe kokebøker, men er alltid litt redd for at mottakeren skal ta det som en antydning om at jeg ikke synes de lager så god mat. Svigerfar kjøpte nemlig en sånn liten støvsuger til oss et år, og fikk streng beskjed fra sin kone om å presisere at de IKKE syntes det var overdrevet møkkete hos oss (som er en løgn ..... det er tidvis møkkete hos oss og jeg satt stor pris på støvsugeren).

Gammel 07-11-09, 00:35   #5
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Excel har konket på denne maskinen, men kanskje det er noe nyttig her?

Gammel 08-11-09, 22:12   #6
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Ikke noen flere?

Gammel 08-11-09, 23:53   #7
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Jeg fant, jeg fant!
http://ta-a.net/jul/juleplanlegger.shtml

Gammel 09-11-09, 00:48   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

Pass bare på at dere stryker punktene når terminene passeres - om de er gjort eller ikke. Ellers blir man så sliten i jula. :erfaren:

Feks istedenfor å vaske: Skru av alle elektriske lys og tenn stearin. Koselig og møkka forsvinner.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:41.