|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hjelp - Sony Ericsson W995Vel - da var den i hus. |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Hjelp - Sony Ericsson W995Ja, jeg fikk det til. Jeg la inn ip-adresse, gateway osv, og nå er jeg på FP via hjemmenettverket |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Hjelp - Sony Ericsson W995
Ja, dill ja, der sa du det. Og det er heller unntaksvis at det fungerer. Får "kommunikasjonsfeil, prøv igjen" i 99% av tilfellene |
![]() |
![]() |
#6 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp - Sony Ericsson W995Når du kobler til så skal du koble den så den står i telefonmodus tror jeg, så kommer du på nett
![]() |
#7 |
Carpe Diem!
![]() Sv: Hjelp - Sony Ericsson W995jeg kobla altså den kabelen som går fra telefon til datamaskin og bruker da telefon som modem. Men var kanskje ikke det du spurte om, svarer litt fort noen ganger
![]() |
#9 |
Passiv
|
Nettet mitt også er selvsagt passordbeskyttet. Den finner nettet, og jeg er pålogget, men ikke søren om jeg kommer inn på noen sider altså. |
![]() |
![]() |
#10 |
Carpe Diem!
![]() Sv: Hjelp - Sony Ericsson W995jeg tror jeg detter ut jeg, min enkle måte å koble meg til nett på gjør at jeg henger ikke med i svinga på dette.
![]() |
#12 |
Passiv
|
Jeg trodde jeg ville ha Nokia. Jeg ville ikke det. |
![]() |
![]() |
|
|