Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kari Traa ull, noen erfaringer?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-09, 19:43   #1
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Kari Traa ull, noen erfaringer?

Trenger nytt ullundertøy, og liker litt spreke farger Har sett på nettet på Kari Traa sitt, det ser fresht ut!

Noen som har erfaringer med det, og ev vet hva prisen ligger på..?

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 19:44   #2
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kari Traa ull, noen erfaringer?

Det er veldig god kvalitet. Holder formen og er deilig på. Prisen er svindyr!

Gammel 18-10-09, 19:46   #3
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Standard

Svindyrt ja... Husker du sånn ca?

Gammel 18-10-09, 19:50   #4
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

5-600 kroner per plagg, tror jeg.
Det er lekkert og har god kvalitet.

Gammel 18-10-09, 19:51   #5
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Standard

Det var en del penger ja! Tipper at det blir julegave til meg fra meg i år.

Gammel 18-10-09, 19:54   #6
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg elsker mitt, men prisen er litt stiv, ja. Tror jeg betalte rundt 400 kroner for én del nå sist? Det er i alle fall varmt og godt, det klør overhode ikke og kan vaskes i maskin på 40 grader. Jeg har tuslet rundt i langt ullundertøy i hele dag!

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 21:03   #7
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er også veldig fornøyd med KT. Hun skifter kolleksjon hvert år så hvis du følger med litt er det plutselig salg på fjorårets og da er det ikke så avskrekkende dyrt.

Gammel 18-10-09, 21:17   #8
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er ikke fornøyd med mitt, men jeg kjøpte for to år siden. Kanskje kvaliteten er blitt bedre. Mitt seig i vask, og jeg vasket det på tredve grader ullprogram.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 21:19   #9
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke imponert over holdbarheten, men det er virkelig behagelig å ha på.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 21:21   #10
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Veldig fornøyd men dyrt ja.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 21:59   #11
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er veldig godt å gå med, klør ikke og er varmt og godt. Men jeg synes det nupper ganske mye, spesielt genseren.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:52.