|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Kari Traa ull, noen erfaringer?Trenger nytt ullundertøy, og liker litt spreke farger |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kari Traa ull, noen erfaringer?Det er veldig god kvalitet. Holder formen og er deilig på. Prisen er svindyr!
![]() |
#3 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kari Traa ull, noen erfaringer?Svindyrt ja... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kari Traa ull, noen erfaringer?Det var en del penger ja! Tipper at det blir julegave til meg fra meg i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Kari Traa ull, noen erfaringer?Jeg elsker mitt, men prisen er litt stiv, ja. Tror jeg betalte rundt 400 kroner for én del nå sist? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Kari Traa ull, noen erfaringer?Jeg er også veldig fornøyd med KT. Hun skifter kolleksjon hvert år så hvis du følger med litt er det plutselig salg på fjorårets og da er det ikke så avskrekkende dyrt.
![]() |
#8 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kari Traa ull, noen erfaringer?Jeg er ikke fornøyd med mitt, men jeg kjøpte for to år siden. Kanskje kvaliteten er blitt bedre. Mitt seig i vask, og jeg vasket det på tredve grader ullprogram. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Kari Traa ull, noen erfaringer?Det er veldig godt å gå med, klør ikke og er varmt og godt. Men jeg synes det nupper ganske mye, spesielt genseren.
![]() |
|
|