|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sånn passe sane
|
![]() Hvilke nettbutikker i USA er gode på dameklær?Vi skal til USA i november og jeg tenker da å gjør unna en hel del shopping. Først og fremst til meg selv, da jeg ikke har handlet til meg selv på månedsvis. Jeg er ingen utpreget skjørte- og kjolejente, men etter utallige tråder her inne har jeg også lyst til å bli en.
![]() |
#3 |
Singing in the rain
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke nettbutikker i USA er gode på dameklær?Å ja, jeg kjenner til dette problemet! Vi har nettopp vært i USA og det ble lite tid til shopping. Jeg handlet en del på ebay, amazon og victoriassecret
![]() |
#4 |
Singing in the rain
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke nettbutikker i USA er gode på dameklær?.......og selvsagt Ralph Lauren, hvis lommeboken tillater!
![]() |
#5 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvilke nettbutikker i USA er gode på dameklær?Nå har jeg shoppet lite fra nettet her borte, men Macys er i alle fall veldig kjekk butikk i RL, så jeg tipper de ikke er så ille i virkeligheten heller. De har litt av alt, type magasin:
![]() |
#7 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Hvilke nettbutikker i USA er gode på dameklær?www.shopbop.com
![]() |
#9 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Hvilke nettbutikker i USA er gode på dameklær?Vi skal til Florida og av den linken så ser jeg at det er en i Fort Myers. Jeg tror faktisk vi var på den for to år siden, godt mulig vi skal tilbake nå. Men barnefri..? Vet ikke om det går, tror nesten mannen må være med meg, det er et godt stykke å kjøre fra der vi skal bo, og jeg er ikke så tøff på bilkjøring der borte..
![]() |
|
|