|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Skoletter til skjørt og kjoler?Jeg har noen par med ankelboots/ankelstøvletter/skoletter (hva heter det?) som jeg kun bruker til bukse.
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?Vi må nesten se bildeeksempler, men i utgangspunktet deler jeg din skepsis. Det kler i alle fall ikke meg, som har korte, kjegleformede bein.
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?Jeg er enig med deg. Jeg vet at mange kombinerer, men ikke jeg. Er det kjole og skjørt så er det høye støvletter eller sko som er greia. |
![]() |
![]() |
#4 |
På opplading
![]() Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?
Det er sånn her også....
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?Jeg er nok også skeptisk.
![]() |
#6 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?Hmm, er det ikke stilig altså? Jeg har i veldig mange år kun brukt skoletter og ikke støvletter, og jeg bruker for det meste skjørt eller kjole. De er kun det siste året jeg har begynt å bruke støvletter igjen. Jeg vet ikke helt hvorfor det ble slik, men lurer litt på om jeg endte opp med å foretrekke skoletter fordi jeg syns det er "lettere" på meg som er såpass kort. Jaja, jeg bryr meg ikke om hva dere syns uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?Jeg synes det øverste bildet Nessie viser kan funke, men ikke det nederste. Det finnes sko som er en mellomting mellom pensko og skoletter, og det har jeg brukt til skjørt uten at jeg synes det ser rart ut. Men det nederste blir bare helt feil, de "kutter av" foten på en merkelig måte.
![]() |
#10 |
Bare sær
![]() Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?Ingenting kan redde det nederste antrekket uansett.
![]() |
#11 |
På opplading
![]() Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?Altså, grunnen til at jeg spør er jo fordi det faktisk er in nå. Jeg ser det i ELLE bla...
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?Jeg synes det kommer veldig an på skolettene, men også på skjørtet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?Jeg syns ikke det passer sammen. Det betyr antagelig at det er moderne. Når jeg har vent meg til det, er det på veg ut igjen.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?Det har aldri falt meg inn i måneskinn at det er noe feil med det. Jeg har til gjengjeld vanskeligere for å akseptere bukse nedi skoletter, jeg da.
![]() |
#16 |
På opplading
![]() Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?
Den er jeg helt enig i. Jeg har buksen utenfor skolettene. Bare sånn at det er sagt.
![]() |
#19 |
intro
|
![]() Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?Jeg bruker helst støvletter som går nesten opp til knærne når jeg har skjørt eller kjole, men for noen år siden brukte jeg også noen svarte som stoppet ca. midt på leggen. Det synes jeg så OK ut, særlig med svarte strømpebukser til. Jeg liker best at støvlettene sitter tett inntil beinet, ellers ser det ut som om man bare er på vei ut til postkassa og har tråkket inn i noen tilfeldige støvler. Flere eksempler på dette her:
![]() |
![]() |
#20 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Skoletter til skjørt og kjoler?Jeg har et par Think-skoletter som faktisk er fine til kjole og skjørt, ellers kan jeg synes det er fint på andre, men ikke på meg.
![]() |
|
|