|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() God drikke uten søtningHva slags drikke kan jeg kose meg med om kvelden nå som jeg skal holde meg unna sukker og kunstig søtning? Eneste alternativet jeg selv kommer opp med er vann eller kaffe. Jeg kan ikke drikke kaffe hele kvelden, da lander jeg jo ikke før det er på tide å stå opp. Te er jeg veldig glad, men med en sukett eller to i koppen. Og drikker jeg for mye vann får jeg halsbrann. (Ikke dekker det noe annet behov enn tørsten heller |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God drikke uten søtningKanelte er den eneste teen jeg klarer å drikke uten sukker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: God drikke uten søtningDrikk te med to suketter. Så med en sukett. Så med mer vann og den ene suketten. Og deretter uten sukett. |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: God drikke uten søtningJeg drikker bare te av frukt eller bær. Det er det eneste jeg liker. Jeg sitter her med en kopp blåbærte uten søtning og uten koffein og føler meg som en skikkelig helsefreak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: God drikke uten søtning
rooibos-te er en te (det er ikke ekte te, siden den ikke er lagetpå gjærede teblader da) som lages av et sør-afrikansk tre. Den er rød, har masse antioksidanter og ikke noe koffein.
![]() |
#9 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God drikke uten søtningHer driker vi masse Farris og Bris.
![]() |
![]() |
#10 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: God drikke uten søtning"Når du får et skikkelig kikk på noe søtt, så er det bare å spise rød paprika. Det stiller søtsuget helt!
![]() |
#16 |
Dig for victory!
|
Det er noe av det dummeste jeg har hørt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#19 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God drikke uten søtningTe (helst vanlig Earl Grey med litt melk i), grønn Farris, litt juice eller vann er ting jeg drikker på kveldene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: God drikke uten søtningLakristeen er veldig god. Sjokoladeteen er ikke god. Eller - den hadde kanskje vært det hvis den ikke hadde skapt så store forventninger hos undertegnede.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|