|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Angående BH-størrelse osv.I lys av de mange "bruker du riktig størrelse på Bhen"-trådene kom jeg over dette bildet på http://dagbladet.no:
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05) Behind every great man is a woman rolling her eyes. -Jim Carrey- Sist redigert av Blånn : 14-09-09 kl 14:22. Årsak: fikse link... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Angående BH-størrelse osv.Her var det mye som kunne vært en idè, men da tenker jeg ikke først og fremst på BH. Hun hadde da usedvanlig flotte pupper selv uten innpakning og støtte.
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Angående BH-størrelse osv.Jeg skjønner virkelig ikke hva man skal med BH når man har figur og pupper som ser slik ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Angående BH-størrelse osv.Ok, skjønner at jeg er rar som ville hatt BH på de puppene... Jeg liker det liksom ikke når klærne ligger under puppene - så jeg ville løftet dem litt.
![]() |
#6 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Angående BH-størrelse osv.
Ha ha, nei det tror jeg ikke er det som plager denne dama mest, det å ha klær innunder puppene. Da forsvinner liksom hele forutsetningen for å ikle (?) seg noe slikt. Nysgjerrig er den sikkert også, den strømpedrakta.
![]() |
#7 |
Bedreviter
|
Ligger det ikke alltid klær under puppene? Er ikke det hele poenget med en BH? Om det er BH-en eller genseren som ligger under puppene, spiller vel ikke noen stor rolle, vel? Eller mente du estetisk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Angående BH-størrelse osv.Jeg synes ikke hun hadde behov for BH akkurat.
![]() |
#9 |
intro
|
![]() Sv: Angående BH-størrelse osv.Jeg kjenner at jeg føler for å trekke dem litt opp, må jeg innrømme, men det skulle vært interessant å se kreasjonen forfra før en endelig dom.
![]() |
![]() |
#11 |
|
Estetisk. Det jeg ser.... Jeg liker at bh'en ligger under puppen for det ser man ikke utenfra.
![]() |
#12 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Angående BH-størrelse osv.Er fascinert av mennesker som ikler seg slikt, fordi de kan (ikke nødvendigvis fordi de bør). Tror ikke jeg hadde gjort det selvom jeg hadde hatt en slik kropp.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bedreviter
|
For å si det slik: jeg skulle ønske jeg hadde kropp til å gå i en slik drakt, for da skulle jeg tatt på meg noe helt annet og sett smashing ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Angående BH-størrelse osv.Er det en strømpebukse i helfigur? Slipper jo muffin-bumpen i livet da. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|