|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() DesigualMannen min skal til Barcelona og får han tid så ska han besøke en av Desigual butikkene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: DesigualJeg har hatt en tråd om det før og forstått at størrelsene er ganske normale. Kanskje pittelitt små om du vipper mellom to størrelser.
![]() |
#3 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DesigualJeg har bare klær i "bokstavstørrelser" (S,M,L), og de er nokså nøyaktig som Zara og Massimo Dutti - det vil si at jeg som regel kan bruke XL, men at det av og til blir for smått.
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: DesigualJeg synes de er litt små i størrelsen. Jeg bruker 36, og hadde 38 i en kjole som jeg tipper tilsvarte midt mellom 36 og 38.
![]() |
#6 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Desigual
44/46 i overdeler, 40/42 i underdeler. Jeg kan ha L i Desigual-skjørt, men XL er penere (jerseyskjørt med strikk). I overdeler hender det at XL blir knapt. Bh-størrelse 36e.
![]() |
#7 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: DesigualDe er små i størrelsen, som spanske klær vel vanligvis er. Jeg må opp 1-2 størrelser. Bruker 38-40 vanligvis, men 42-44 i Desigual. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Desigual
Den er fiiiin!
![]() |
#11 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DesigualJeg er en 36/38 og har M i topper/kjoler. Kåpa mi er str 42 og den tilsvarer vel en normal 38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: DesigualNoen av skjørtene har en ganske vid, bred strikk i livet, og de kan oppleves ganske store i størrelsene. Jeg er vanligvis str 40 i topper, og jeg har ennå ikke funnet en Desigual-genser som sitter pent på meg.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|