Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Didriksons1913?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-09, 13:12   #1
Nillenalle
Aktiv
 
Nillenalle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 262
Nillenalle er litt kulNillenalle er litt kul
Standard

Didriksons1913?

Noen som veit hvor jeg kan få tak i dette merket? Enten i butikk eller på nett? Har sett en kjempefin parkas som jeg har så lyst på. Anyone?

Nillenalle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 21:51   #2
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Didriksons1913?

Er noen sportsbutikker som har litt, veit for eksempel om ein på Exhibition i Bergen.
Ellers finner du kanskje ein svensk nettbutikk som sender ?
Eg kjøpte Didriksons jakke på den måten i fjor høst

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 22:02   #3
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Didriksons1913?

Jeg har den jakken, den er like fin i virkeligheten!

Kjøpte min i utlandet så det hjelper ikke så mye...og har ikke funnet den i Norge, men her har de den i andre farver. Og her har de den i rød.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 22:04   #4
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Didriksons1913?

Linus og Lotta? Er det ikke linuslotta.com eller noe?
De har hatt Didrikson merket før hvert fall.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 22:06   #5
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Didriksons1913?

Jeg mener jeg så det på XXL forleden.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 22:07   #6
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Didriksons1913?

Den er ellers veldig god i skikkelig regnvær, fant jeg ut heromdagen. Og den "puster", så man blir ikke klam. Jeg er veldig fornøyd.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 22:12   #7
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Didriksons1913?

Sport1 butikker fører Didriksson tror jeg.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 23:29   #8
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Didriksons1913?

Jeg har kjøpt Didrikssonsprodukter på XXL og på MX-sport.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 10:05   #9
Nillenalle
Aktiv
 
Nillenalle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 262
Nillenalle er litt kulNillenalle er litt kul
Standard

Sv: Didriksons1913?

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Jeg har den jakken, den er like fin i virkeligheten!

Kjøpte min i utlandet så det hjelper ikke så mye...og har ikke funnet den i Norge, men her har de den i andre farver. Og her har de den i rød.

Tusen takk for tips! Kan jeg spørre deg om noe? Er jakka foret, eller er dette kun en regnjakke? Har nemlig sett en annen jakke fra Didrikson som var litt tykkere, og mer en parkas for vinterbruk, men med regntett stoff. (Et must for vestlandet...) Men modellen din har mye finere fasong enn den Hvordan er den forresten i størrelse? Normal?

Nillenalle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 01:36   #10
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Didriksons1913?

Det er en skalljakke, altså er den ikke fòret. Men man kan jo alltids bruke ull / fleece under, så har man en helårsjakke . Hender rett som det er at jeg bruker skalljakke (kortere modell) i slalombakken, har bare en god ulljakke under. Også brukes den masse vår og høst .

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 01:40   #11
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Didriksons1913?

Den var forresten knallfin . Skal ønske meg en slik en til våren igjen, for den nyinnkjøpte regnjakka mi fra Søs Jensen blir for klam til å gå tur med

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no