|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Kakebunn i kjøleskapet?Jeg rakk ikke å pynte den, skal sluke den i morgen, så da er det kanskje ikke noe poeng i å fryse den? Skal jeg sette den på et fat med litt plæstikk på, eller? Har ikke sånn topp å ha på kakefatet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kakebunn i kjøleskapet?Jeg ville satt den på benken, med plastikk eller folie over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kakebunn i kjøleskapet?Jeg gjør som Nin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
frakoblet
|
![]() Sv: Kakebunn i kjøleskapet?Hva slags kake er det, da? Vanlige sjokolade/formkaker pleier jeg bare å sette inn i ovnen når den er nedkjølt. Eller på benken med folie over. Ikke i kjøleskapet.
![]() |
#5 |
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Kakebunn i kjøleskapet?Er det sukkerbrød til bløtkake o.l pleier jeg å sette hele springformen i en pose rett i kjøleskapet.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Kakebunn i kjøleskapet?Sukkerbrød får stå på benken med plast over natten over. |
![]() |
![]() |
#7 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kakebunn i kjøleskapet?Kakebunner oppbevarer jeg innpakket i plast på kjøkkenbenken. I kjøleskapet blir de harde og mister ferskheten.
![]() |
|
|