|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
© All rights reserved
|
![]() Lærer du av andre?Dette ble en ganske teit overskrift, men jeg kom ikke på noe bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lærer du av andre?Jeg gjør som ungene; spør og graver.
![]() |
#4 |
Tatt på
|
![]() Sv: Lærer du av andre?Jeg suger til meg kunnskapen og erfaringene de har gjort. Av og til stiller jeg spørsmål, av og til ikke (oftest fordi andre har kommet meg i forkjøpet).
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Lærer du av andre?Jeg gjør som deg, og synes det er utrolig kult med kunnskapsrike mennesker, som kan opplyse et stakkars sinn. |
![]() |
![]() |
#8 |
By the Sea
|
![]() Sv: Lærer du av andre?
Jeg er som deg og suger til meg. Jeg blir utrolig glad hver gang jeg møter nye mennesker og det viser seg at de har masse å by på utover tørr, ufarlig småprating.
![]() |
#9 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Lærer du av andre?Hvis det er noe som interesserer meg, "suger" jeg til meg. Mange sitter jo på imponerende kunnskaper, men jeg trekker meg fort unna hvis jeg ikke har interesse av å lære noe særlig om det de snakker om. Min fetter vet alt, og jeg mener ALT, om store skip (?)og han eeelsker å snakke om det, uansett tid og sted. Selv om han er veldig oppdatert på området, merker jeg at jeg skygger banen hvis jeg har mulighet til det. Derimot har jeg mange smarte kollegaer, og jeg har faktisk lært mye interessant i lunsjpausene på jobben når jeg tenker meg om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
Jupp.
![]() |
#12 |
© All rights reserved
|
Det blir fine luncher i uken som kommer, Polyanna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
flisespikker
|
![]() Sv: Lærer du av andre?Ja, jeg liker veldig godt å lære ting av folk som kan mye om noe.
![]() |
#14 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Lærer du av andre?Jeg syns det er kjempemorsomt å snakke med mennesker med helt annen bakgrunn og utdannelse enn det jeg har, og få ny kunnskap eller en annen innfallsvinkel til ulike temaer. Jeg spør og graver og lærer.
![]() |
#15 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Lærer du av andre?Jeg må innrømme at det kommer veldig an på temaet. Timelange foredrag om lafting eller detaljer opp og ned og i mente om helt vanlige jobber får fort frem glassblikket mitt. Men når noen kan en masse og brenner for ting jeg knapt visste eksisterte, kan jeg spørre og grave i timesvis.
![]() |
#16 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Lærer du av andre?Jeg suger til meg kunnskap. Jeg elsker å lære nye ting, og kan spørre og grave i timesvis.
![]() |
#17 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Lærer du av andre?Scarlett sa det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lærer du av andre?Når jeg klarer å holde kjeft ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Lærer du av andre?Jeg syns også det er interessant med mennesker som har mye kunnskaper, og som vet å formidle dette med stor interesse for dem rundt. Jeg er forøvrig blant dem som også kan sitte og høre noen fortelle om de mest vanvittig lite belyste (les: "kjedelige") temaer, og fortsatt syns det kan være veldig spennende - selv om sannsynligheten for at jeg noen gang vil komme til å få bruk for (eller viderebringe/-briefe med særlig hell) den kunnskapen er heller ytterst liten. Man kan vel kanskje si at jeg snarere fascineres av formidlingsevnen til enkelte enn selve temaet som formidles |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|