|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Om kjæresten din hadde vært med i en alvorlig ulykke ......og fått store hodeskader. Hadde du da forblitt sammen med h*n, selv om vedkommende ikke har hatt fullstendig språk og redusert balanse?
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke...Hm, det er jammen vanskelig å svare på. Må tenke litt på den.... Jeg hadde jo sef ikke dratt fra mannen min. Men det blir jo noe helt annet. Om jeg var 19 år..... Det spørs om det hadde holdt i lengden hvis han ikke ble bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke...Jeg vet neimen ikke. Kunne sikkert svart både ja og nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Går videre
|
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke...Dette skjedde med en venninne av mamma fpr 2 år siden. De hadde vært gift i flere år, men ekteskapet var ikke bra, de har en sønn på nå 13 år. Nå klarer hun ikke å gå fra ham, men er alt annet enn lykkelig.... Syns det hele er fryktelig trist.
![]() |
#8 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke...Etter to år? Ja, det tror jeg.
![]() |
![]() |
#9 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke...Aner ikke. Jeg vet ikke om jeg ville forventet det fra en mann heller, om jeg ble skadet slik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke...Jeg vet ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke...Om jeg tenker ung og barnløs, så tror jeg ikke at jeg hadde klart å gjennomføre et samliv over lengre tid (uvisst, følelsene kan man jo ikke slå av på tross av store ulykker - det vekker kanskje følelsene enda mer til liv også?)
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke...Etter 2 år og barnløse, ja det tror jeg at jeg hadde gjort. Takket for meg altså.
![]() |
#13 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke...Kommer veldig an på.
![]() |
#14 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke...Det er helt umulig å svare på før man står i situasjonen.
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke...Jeg tror ikke at jeg hadde holdt ut i lengden hvis språket ble sterkt svekket. Det er samtalene som er viktig for meg, og hvis dette ble borte hadde det vært lite igjen for min del. Når man i tillegg er ung og barnløs, så hadde valget vært "lettere".
![]() |
![]() |
#16 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke...Jeg hadde neppe blitt i et slikt forhold bare av plikt, nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke...Jeg vet ikke hva jeg ville ha gjort. Et forhold bør være preget av gjensidighet og likeverd. Det kan man selvfølgelig også mange ganger fint få til sammen, selv om den ene parten er blitt skadet. Men jeg er redd at å bli værende med et menneske som er så sykt eller skadet at man ikke kan ha en voksen og gjensidig relasjon, etter hvert vil bli nedverdigende for begge to. Er det riktig å fortsette et kjæresteforhold på medlidenhet, selvoppofrelse, pliktfølelse og minnene om at man hadde det fint sammen en gang? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
kamerat
|
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke...Jeg tror nok at ufullstendig språk ville vært vanskelig å leve med for meg. I den gitte situasjonen tror jeg neppe det ville vart.
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke...Nei, det hadde jeg ikke. |
![]() |
![]() |
#20 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke...Nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|