|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Bialetti melkeskummer til induksjonstoppDet har jeg lett etter en god stund nå, uten å finne det. Noen butikker sier at det finnes (men de har det ikke), andre sier at det ikke finnes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2009
![]() |
![]() Sv: Bialetti melkeskummer til induksjonstopphmm.. tror disse melkeskummerne fra bialetti er av aluminium og skal ikke brukes på induksjon. Men har i grunn ikke peil på melkeskummere |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2009
![]() |
![]() Sv: Bialetti melkeskummer til induksjonstoppsøkte litt på nett og fant denne: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bialetti melkeskummer til induksjonstoppBialetti har vel espressokanne i rustfritt stål, og da har de vel melkeskummeren også. Illum kanskje? Nå så jeg ikke noe Bialetti der, men jeg kikket etter noe helt annet.
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Bialetti melkeskummer til induksjonstoppDette har jeg også kikket etter, så jeg abbonnerer.
![]() |
#8 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Bialetti melkeskummer til induksjonstoppJeg kan jo oppdatere med den informasjonen jeg har da. En jeg kjenner som driver kaffebar undersøkte for meg i fjor sommer, og da var svaret at Bialetti skulle komme med en melkeskummer for induksjon ca. rundt juletider. Da jeg spurte sist hadde det enda ikke kommet, men det er lenge siden. Så derfor begynte jeg å sjekke andre steder. Jeg har funnet andre skummere til induksjon, men ikke med dobbelt filter. De har dessuten metall-lokk, noe som ikke er en fordel i praktisk bruk. Til Bords mente at de kunne bestille (og da må det jo finnes), men de skulle ikke ta inn hvis ikke jeg bestilte (siden de egentlig solgte Bodum sin mest), og det var veeeeeeldig usikkert hvor lang tid det ville ta, flere måneder .... Så det gadd jeg ikke vente på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Bialetti melkeskummer til induksjonstoppTakk for info. Jeg solgte espressokanne og melkeskummeren til ei venninne i fjor da vi fikk induksjonsovn, så jeg er uten. Den fra bialetti var jo genial med det doble filteret. Jeg skulle aldri ha solgt den, skjønner jeg.
![]() |
#10 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Bialetti melkeskummer til induksjonstoppHusker jeg leste denne tråden og nå har jeg sjekket..
![]() |
#11 |
Tja...
![]() Sv: Bialetti melkeskummer til induksjonstopp.. og nå leste jeg tråden litt bedre og så at det var viktig med melkeskummmer med dobbelt filter... hvorfor det, tro??
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bialetti melkeskummer til induksjonstoppVi kunne ikke finne fra Bialetti og endte opp med en vi kjøpte på Traktøren (Trondheim). Den er fra Bodum og er ikke like god som den gode gamle fra Bialetti, men den funker ok. Tror vi betalte 5-600 kroner for den.
![]() |
#13 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Bialetti melkeskummer til induksjonstoppDet skal vistnok være lettere å få bra skum med dobbelt filter. Så det i en test et sted at den fra Bialetti var best. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bialetti melkeskummer til induksjonstoppJa, dobbelt filter savner vi absolutt. Den vi har er riklete og lager ikke like godt skum som den gamle. Jeg likte egentlig den gamle kaffekanna bedre også.
![]() |
|
|