|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ankel-/fotsid kjole til bruk i bryllupVi skal i bryllup om et par uker, og jeg har i dag trålet alle kjedebutikkene + mange andre butikker på jakt etter en sid kjole som egner seg til formålet. Bena mine må kamufleres, derfor er det viktig at kjolen dekker.
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008 Sist redigert av HSJ73 : 05-06-09 kl 22:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Henger i stroppen
![]() Sv: Ankel-/fotsid kjole til bruk i bryllup
Har sett der, uten hell, men takk for tips!
![]() |
#5 |
Henger i stroppen
Har sjekket, og de hadde to - 2 - fotside kjoler der, og de lå begge på godt over 2000,-. De fleste av de side kjolene jeg har sett, og det er totalt sett ikke mange, altså, er litt sånn casual-/bohem-/strandaktige, de har "bråkete" mønster eller er helt hvite eller helt svarte.
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Ankel-/fotsid kjole til bruk i bryllupHm, nå er vel du ca. 10 cm høyere enn meg, men ellers skulle du gjerne fått lånt en kjole av meg. Jeg har bl.a. en i burgunder og et par i gråblågrønt - enkle med stropper, men de blir nok kanskje litt korte til deg.
Sist redigert av Bluen : 06-06-09 kl 08:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ankel-/fotsid kjole til bruk i bryllupZoon villa?
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 06-06-09 kl 08:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Ankel-/fotsid kjole til bruk i bryllupJeg sliter også med å finne lange kjoler og har flere ganger tydd til fotside skjørt og fin topp. Faktisk så tror jeg at jeg bare har en fotsid kjole i skapet.
![]() |
#9 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Ankel-/fotsid kjole til bruk i bryllupHva med Fretex? Der har jeg funnet fotsid kjole en gang jeg trengte det. Det koster ikke skjorta, de er ofte pent brukt, og jeg synes det er greit å ikke bruke altfor mye penger på slike kjoler som jeg vet skal brukes bare et par ganger. Verdt et forsøk?
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Ankel-/fotsid kjole til bruk i bryllupSynes Mango har fine fotside kjoler.
![]() |
#11 |
Henger i stroppen
Det var en kjempefin kjole, Elinblu, og tusen takk for det sjenerøse tilbudet, men det ser ut som ammepuppene (D-cup) mine kommer til kort der, dessverre. Jeg er 169 cm høy og bruker 36/S.
![]() |
#12 |
Henger i stroppen
Den blå var knallfin; Mango har jeg ikke sjekket, så det skal gjøres ved første anledning. Tusen takk for tips!
![]() |
#13 |
Henger i stroppen
Men det er milevis mellom hvert fotside skjørt jeg har sett også, så jeg innbiller meg at jeg er like langt. Jeg har to fotside kjoler i skapet, en koksgrå som er brukt i jule- og nyttårssammenheng, og som er blitt i største laget, og en turkis som er kjøpt på en prom-kjolebutikk i USA. Dvs. ment for 18-åringer, ikke for snart 36-åringer.
![]() |
#14 |
Henger i stroppen
Tja, Fretex er ikke så dumt. Jeg er stadig innom og gjør innimellom gode kjøp til barna, men jeg har ikke teft nok til å finne noe bra til meg selv der. Når jeg imidlertid begrenser søket til lang kjole, er det sikkert ikke umulig å være heldig der, takk for tips!
![]() |
#15 |
intro
|
![]() Sv: Ankel-/fotsid kjole til bruk i bryllupJeg prøvde den grå kjolen nå, for moro skyld, og den var i trangeste laget over mine relativt beskjedne ammepupper også (70 c eller noe sånt).
![]() |
![]() |
#16 |
Ventar stadig på vår
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ankel-/fotsid kjole til bruk i bryllupDen blå fra Mango var fin. Trur du ville vore lekker i den, altså
![]() |
|
|