Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Arkivere PM?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-09, 19:24   #1
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Arkivere PM?

Det begynner (igjen) å blir fullt i PM-boksen og jeg har fått følgende mail:

"Dear Beathe,

Your private messages box on Foreldreportalen has reached 90% of your allowed quota. To ensure that you do not reach 100% of your allowed messages, you should consider archiving or deleting some of your messages. Please visit this page to do so:...."

Kan jeg altså arkivere gamle PMer istedetfor å slette? Hvordan?

Hilsen Beathe som har slettevegring

Gammel 22-05-09, 20:11   #2
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Arkivere PM?

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Det begynner (igjen) å blir fullt i PM-boksen og jeg har fått følgende mail:

"Dear Beathe,

Your private messages box on Foreldreportalen has reached 90% of your allowed quota. To ensure that you do not reach 100% of your allowed messages, you should consider archiving or deleting some of your messages. Please visit this page to do so:...."

Kan jeg altså arkivere gamle PMer istedetfor å slette? Hvordan?

Hilsen Beathe som har slettevegring

Jeg markerer de meldingene jeg vil lagre, velger "Lagre som ..." og det alternativet som passer best i rullegardinmenyen under meldingene. Da lagres de på dataen din. Så velger jeg de samme meldingene og "Slett" i samme menyen.

Tror ikke det finnes noe måte å arkivere meldingene så de blir liggende i selve forumet.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 20:37   #3
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Med arkiveres så menes det at du lagrer en lokal kopi, marker PMene du vil laste ned også finner du et valg i rullegardinen rett under:

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 20:48   #4
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ok, da har jeg skjønt deler av det. Jeg merket alle PMene på en gang, men alle har ikke blitt lagret... Av 16 PM på side 2 har bare 14 blitt lagret. (Jeg merket forsåvidt også alle på side 1 også (altså alle på både side 1+2) men ingen av de på side 1 ble lagret.) Bør jeg begrense meg noe? Lagre feks fem og fem, eller kanskje en og en? Eller gjøre det på en smartere måte?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:32.