|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Marinert ytrefilet av svin, hva skal jeg gjøre med den?Jeg har tint appelsinmarinert ytrefilet av svin. Planen var å grille den, men det regner for mye. Jeg har ikke så mye grønnsaker i hus, og heller ikk poteter, men jeg vil gjerne lage noe godt til middag. Salat frister mest. Kanskje jeg skal steke strimler av den og lage en lun salat med f.eks. couscous eller noe sånt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Marinert ytrefilet av svin, hva skal jeg gjøre med den?Beklager, ingen oppskrift fra meg, men siden jeg har samme appelsinmarinerte ytrefilet i kjøleskapet, henger jeg meg på...
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Marinert ytrefilet av svin, hva skal jeg gjøre med den?Sikkert ikke så nyttig å høre, men: har dere grillpanne til komfyren? Vi har en slik. Det blir ikke grillsmak, men godt blir det alliekvel.
![]() |
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Marinert ytrefilet av svin, hva skal jeg gjøre med den?
Nei, men det kan jo stekes. Kan godt grille også, det regner ikke akkurat nå, og vi har gassgrill. Problemet er tilbehør. Aner ikke hva jeg skal ha i tillegg til kjøttet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Marinert ytrefilet av svin, hva skal jeg gjøre med den?Helsteke, uten tvil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Marinert ytrefilet av svin, hva skal jeg gjøre med den?Om du har bacon, kan du ta det rundt. Også kan du steke den i panne, så i aluminiumsfolie i ovnen. Lun salat med couscous høres godt ut. Med gulrøtter i, om du har det, rosiner, løk....Nam, nam. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|