|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Når man skal lage gulrotkake fra R.O.O.M ...... hva er da ditt beste tips?
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når man skal lage gulrotkake fra R.O.O.M ...Jeg har bare brukt soyaolje i den kaken. Blir kjempebra det. Og jeg sikter ikke noe, jeg bare rører det sammen. Bruker Philadelphia og de eplene jeg har, samme hvilken farge. Og den kokesjokoladen jeg har, ofte en billig type faktisk. Får ALLTID masse skryt for den kaken.
![]() |
#3 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Når man skal lage gulrotkake fra R.O.O.M ...
Akkurat det samme gjør jeg, men jeg bruker rapsolje, og kaka blir flott !
![]() |
#4 |
Epikur
|
![]() Sv: Når man skal lage gulrotkake fra R.O.O.M ...Jeg har brukt solsikkeolje, 70 % kokesjokolade fra Freia, philadelphia og grønne epler. Ikke de grønneste.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når man skal lage gulrotkake fra R.O.O.M ...Den skal jeg lage nå, har kjøpt røde epler, rapsolje og landlord kokesjokolade, blir sikkert bra. Jeg bruker å ha alt det tørre i en bolle også sikter jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når man skal lage gulrotkake fra R.O.O.M ...Jeg bruker Odelia rapsolje til baking, Freia mørk selskapssjokolade, de eplene jeg har (som regel søte) og enten Tine kremost eller Philidelphia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når man skal lage gulrotkake fra R.O.O.M ...Kaka er nå laget.
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når man skal lage gulrotkake fra R.O.O.M ...Jeg lager som regel kaken kvelden før og har på krem og alt. Har plastfolie over, kremen er fin i mange dager den.
![]() |
#9 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Når man skal lage gulrotkake fra R.O.O.M ...Jeg synes faktisk at gulrotkake blir tørrere om den står uten krem. Tar alltid på kremen kvelden før den skal serveres. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når man skal lage gulrotkake fra R.O.O.M ...Jeg lagde denne kaken forrige uke, den var virkelig god! Men jeg synes at det var litt mye ostekrem, så neste gang kommer jeg til å halvere ostekrem mengden. Det skulle vel gå greit? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|