Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Vokse under armene?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-09, 08:08   #1
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.405
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Vokse under armene?

Tenkte jeg skulle prøve det selv i dag. Drar man oppover eller nedover? Medhårs eller mothårs?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 08:10   #2
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.847
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vokse under armene?

Man drar til hudpleiesalong

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 08:13   #3
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.405
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vokse under armene?

Tenkte å få hjelp, da. Mannen min er god på å vokse baksiden av leggene mine, f.eks.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 08:16   #4
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vokse under armene?

Mothårs. Hårretningen varierer - halvparten går den ene veien og den andre halvparten går den andre veien - det som er nærmest brystene går nedover kroppen og det som er nærmest skulderen går nedover armen.

Jeg foretrekker epilering.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 10:21   #5
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.474
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vokse under armene?

Voksing hørtes vanskelig ut. Epilering er funker helt supert. Jeg kjøpte epilator etter å ha lest en tråd om hårfjerning her på FP, og aldri mer voksing eller barbering på meg. Det er jo så utrolig lett å epilere, ikke gjør det vondt heller.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 11:08   #6
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.090
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vokse under armene?

[quote=daffy;1554590]Voksing hørtes vanskelig ut. Epilering er funker helt supert. Jeg kjøpte epilator etter å ha lest en tråd om hårfjerning her på FP, og aldri mer voksing eller barbering på meg. Det er jo så utrolig lett å epilere, ikke gjør det vondt heller.[/quote]
Kødder du?? Eller kanskje jeg er veldig pysete??

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 12:03   #7
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vokse under armene?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Voksing hørtes vanskelig ut. Epilering er funker helt supert. Jeg kjøpte epilator etter å ha lest en tråd om hårfjerning her på FP, og aldri mer voksing eller barbering på meg. Det er jo så utrolig lett å epilere, ikke gjør det vondt heller.

Det er jeg vel ikke helt enig i. Inspirert av denne tråden gikk jeg på badet og prøvde... Men om man slipper høvel under armene hver dag, så er det kanskje verdt det.

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 15:11   #8
Inka
New kid on the block
 
Inka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Innlegg: 860
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Sv: Vokse under armene?

Jeg drar nedover. Det funker sikkert like godt begge veier, men man skal dra mest mulig medhårs.
Husk å holde huden stram, og dra nært (ikke utover).

__________________
Batman januar 2004.
Bulldosern mai 2009

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 15:18   #9
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vokse under armene?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Tenkte jeg skulle prøve det selv i dag. Drar man oppover eller nedover? Medhårs eller mothårs?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Man drar til hudpleiesalong



Men er det ikke j... vond, da???

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 15:51   #10
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vokse under armene?

Man skal dra av voksen mot hårest vekstretning.
Og bruk talkum på sånn at det ikke er fuktig når man påfører voksen.

Og ha på en lite område i gangen. Det kan være litt heavy å ta hele skiten i ett jafs
Det er ikke vondere enn å ta bikinilinja, men det kan blø litt siden hårene er ganske kraftige.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 15:54   #11
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vokse under armene?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Man skal dra av voksen mot hårest vekstretning.
Og bruk talkum på sånn at det ikke er fuktig når man påfører voksen.

Og ha på en lite område i gangen. Det kan være litt heavy å ta hele skiten i ett jafs
Det er ikke vondere enn å ta bikinilinja, men det kan blø litt siden hårene er ganske kraftige.

Jeg bruker heller litt større bikinibukse enn å frisere der i tide og utide!
Får det aldri bra …

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 16:21   #12
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vokse under armene?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Voksing hørtes vanskelig ut. Epilering er funker helt supert. Jeg kjøpte epilator etter å ha lest en tråd om hårfjerning her på FP, og aldri mer voksing eller barbering på meg. Det er jo så utrolig lett å epilere, ikke gjør det vondt heller.

Det er jo kjempevondt! Jeg er nok ei pyse
Jeg har en flott epilator liggende på badet. Det ble med første gangen ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 17:07   #13
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vokse under armene?

Personlig syns jeg epilering er vondere enn voks. Og voks er kjempevondt det og. Barbering gir ekle stubber om man ikke gjør det hele tiden, så jeg er en hårete ape....

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 17:09   #14
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vokse under armene?

Jeg er så pysete at jeg aldri hadde turt å vokse under armene. Høres fryktelig vondt ut!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 18:48   #15
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.078
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vokse under armene?

AVV!!!! Hva er epilere?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 18:50   #16
LimboLine
Superaktiv
 
LimboLine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 318
LimboLine er litt kul
Standard

Sv: Vokse under armene?

Hva vokser dere med?

LimboLine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 19:25   #17
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.474
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vokse under armene?

OK, under armene gjør det bittelitt vondt. Men bare akkurat der og da. Det er så deilig å slippe shaver og at det blir stikkete og ekkelt med en gang hårene begynner å vokse ut igjen.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 21:05   #18
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.405
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vokse under armene?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Mothårs.

Opprinnelig lagt inn av Inka, her.

men man skal dra mest mulig medhårs.

Jommen sa jeg smør, og SÅ klok jeg ble!

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 21:07   #19
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.656
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vokse under armene?

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Jeg er så pysete at jeg aldri hadde turt å vokse under armene. Høres fryktelig vondt ut!



__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 21:08   #20
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vokse under armene?

Når jeg leser denne tråden så ser jeg plutselig hvor galne vi mennesker er!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no