Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan løse dette? (julefeiring)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-06, 18:50   #1
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan løse dette? (julefeiring)

Jeg vil gjerne at dere skal løse mitt juledilemma!

Det har seg nemlig sånn.. Mannen og jeg jobber mye før jul.
Mannen har fått lungebetennelse, men vil ikke sykemeldes. (=jeg blir sur)
Da havner selvsagt alle forberedelser på meg (what else is new), noe som forsåvidt er greit.

Bortsett fra at dette er en veldig spesiell jul for oss.
Vanligvis er det helt greit at vi jobber jul og nyttår og alt mulig, det er jeg vant til. Vi har bodd sammen i snart ti år og vi har begge jobbet skift hele denne tiden.
Men i år...
Vi har invitert alt av slekt til oss julaften (for å slippe å reise noen sted juledagene) og først etter at alle er invitert, forteller mannen at han jobber til 16.
I år, som vi hadde planlagt å reise i kirken (der Sigurd ble begravet 30/12 i fjor), ta en stille stund på graven og kose oss med julematen sammen.
Hvordan skal jeg rekke alt?
Ordne julemat, passe på at barna har en fin julemorgen, reise på grava til faren min (på andre siden av byen), reise i kirken og så reise på graven til Sigurd? Og så ha ferdigvasket julehus og ferdig middag til kl 17?

Kan noen skaffe meg noen kloninger av meg selv?

(og bare så det er sagt; hjelp av mor eller svigermor er uaktuelt - det gjør bare vondt verre)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:37.