Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barn og rot i huset-hjelp!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-09, 08:56   #1
glamma
Like blid :)

glamma sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
glamma er litt kulglamma er litt kul
Standard

Barn og rot i huset-hjelp!

Jeg har 3 barn som er eksperter på å rote, og kanskje det er noen som kan gi meg noen tips...rommene er små og overfyllt av leker som ender med at de drar alle lekene med seg i stuen, og ellers rundt i huset...Prøver å få dem til å leke på rommene sine, men, de kommer alltid i stuen med lekene, kan ha med å gjøre at de vil være der jeg er.. Vi har jo ikke sååå mye fritid sammen.. Prosjektet jeg har startet på nå er å kvitte meg med masse leker som ligger og slenger og ikke blir brukt.. Det samme gjelder klær.. Det må jo bli letter å holde orden med mindre ting rundt omkring. Har alltid ønsket meg å ha det "minimalistisk", men har alltid masse ting jeg sparer på, det gjelder ikke bare barnerommene heller. Skal prøve å få litt system på rommene, kjøpe fler bokser å ha leker i etc. Ble enig med ungene om at vi gir bort de lekene de ikke trenger til Fretex. Og klær... noen som har noen tips?? Tar Fretex imot både klær og leker og kan man bare levere det i sekker? Kunne nok solgt mye klær, de er i god stand, men det er så mye jobb å sortere og annonsere etc. Men skulle noen ha noe de er på jakt etter så bare spør-kanskje jeg har noe liggende..Skulle ønske jeg slapp å bruke så mye tid på rydding hver kveld, og heller kunne brukt tiden på å kose meg med ungene.Takknemlig for svar!

glamma er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
barneklær, leker, rot

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:30.