|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ser lyst på livet
|
![]() Gassferjer og E-39De "nye" gassferjene skulle jo gå så mye raksere, og gjøre det kjappere å kjøre langs kysten, trodde jeg ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gassferjer og E-39De er fine da *ser positivt på det* |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Gassferjer og E-39Kanskje noen på Stord så seg lei på alle idiotsjåførene som kjørte galmann over øya for å rekke ferga?
![]() |
#4 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Gassferjer og E-39Jeg kjører aldri Bergen - Stavanger, men jeg reiser med fergene likevel. Jeg går til med at det er så kaldt på fergene. *frysepinne* |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Gassferjer og E-39Det er fremdeles de som kjører galmann, man kan nemlig kjøre på 1t 20 min, er det blitt meg fortalt, og er man først av ferja, så kan man nå kanskje den foran ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Gassferjer og E-39Det er ingenting som korresponderer her anyway, så hvorfor skulle fergene tilpasse seg hverandre?
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Gassferjer og E-39Prøv å fortell det til bussen som hver dag misser fergen med ETT minutt.
![]() |
#10 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Gassferjer og E-39Neida, det er nemlig rutene som er lagt opp slik. Ruten til bussen er slik at den kommer til kaien når fergen går fra land. Gassfergene venter ikke på noen.
![]() |
#11 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Gassferjer og E-39Jeg kjenner at jeg er lykkelig for at jeg ikke pendler med ferge mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Gassferjer og E-39
Noen står trolig i ledetog med enkelte pølsebodeiere ... :konspirasjonsteoretiker:
![]() |
#20 |
tankefull
|
![]() Sv: Gassferjer og E-39
Det var ikke sånn ment. Beklager den. Mulig jeg innbiller meg at det er mye lenger fra Aksdal til Arsvågen enn det egentlig er. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|