Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har dere noen merkelige vaner?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-06, 10:37   #1
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Har dere noen merkelige vaner?

Jeg kan feks ikke sette meg ned på do, før jeg har sjekket at det ikke ligger noen slanger eller øgler nedi der og bare venter på å bite meg i rompen.
Har jo lest om noen som har opplevd det og har tydeligvis fått helt skrekken for at et sånt vesen skal finne veien til doen vår.

Ellers så må jeg alltid ha proppen i badekaret når jeg dusjer, for å unngå at det kommer noen dyr krypende opp i badekaret mens jeg dusjer. Når vi bodde i spania så var det kakkerlakker over alt og de kom ofte opp i badekaret når man dusjet, så det er nok der jeg har det fra.

Gammel 08-12-06, 10:56   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere noen merkelige vaner?

Jeg var på do en gang (i et heeeelt annet land), og etter at jeg var ferdig med å gjøre mitt løftet jeg på doringen, og oppunder der satt en frosk!

Jeg har ikke eksempel på noen pussige vaner jeg har selv sånn med en gang, de er nok for selvfølgelige for meg til at jeg kommer på dem. Jeg har garantert noen, så jeg kommer vel med dem etterhvert.

Gammel 08-12-06, 16:40   #3
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Sv: Har dere noen merkelige vaner?

Jeg har noen ritualer rundt tannpuss, bla at jeg bestandig lukker øynene...( ikke spør meg hvorfor, for det aner jeg ikke selv en gang)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:46.