Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Januarsalget ...

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-09, 12:03   #1
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Januarsalget ...

Hvor mye har dere handlet til barna?
Mannen mener at jeg har handlet litt vel mye i det siste
Så derfor lurer jeg på hvor mye andre har handlet (for jeg tror nemlig ikke at jeg har handlet mer enn andre ) slik at jeg kan vise ham at jeg er heeeelt normal

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 12:05   #2
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Januarsalget....

Jeg har holdt nyttårsløftet mitt om å ikke handle på salg i år.
Vi reiser til Praha på onsdagen, så da skal jeg shoppe med goood samvittighet.

Jeg var vel ikke til noe særlig hjelp.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 12:06   #3
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Januarsalget....

Har kun handlet litt klær til eldste, da han har vokst ut av nesten alt i garderoben..

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 12:07   #4
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Januarsalget....

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Jeg har holdt nyttårsløftet mitt om å ikke handle på salg i år.

Ikke svaret jeg ville ha nei

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 12:07   #5
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.196
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Januarsalget ...

En genser.

Men vi handlet masse før jul pga storbyferie + fikk mye klær til jul og han har snart bursdag. Dessuten venter jeg på at en butikk i nærheten skal sette ned til 70 %.

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 12:09   #6
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.032
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Januarsalget....

Jeg har handlet tre bukser og fem gensere til Frøkna. De var på salg, men de ville blitt kjøpt uansett fordi skapet plutselig var tomt. Herremannen har fått to bukser. That's it. De trenger ikke mer akkurat nå, og jeg har aldri fått til å handle inn for neste sesong. Bommer alltid på størrelsen.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 12:13   #7
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Januarsalget ...

Eg har kun handla 3 tynne gensere til storebror på HM (120 kr eller noko). Trur ikkje det blir meir heller.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 12:15   #8
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.879
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Januarsalget ...

Jeg har handlet 4 jakker og 5 bukser til HE og JC, ca 450 til sammen. Så handlet jeg en lue til Sverre. Den kosta 20 kr. I tillegg har mannen fått to skjorter, tre gensere og en ytterjakke (ytterjakka handlet han på tilgodelapp. 850 kroner til sammen på ham. Selv har jeg kjøpt meg et skjerf som jeg trengte til penkjole jeg skulle ha i dåp, 100 kr. (Men til meg har jeg handlet litt til fullpris også, så helt uselvisk er jeg ikke.)

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 12:23   #9
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Januarsalget ...

Ingenting

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 12:28   #10
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.903
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Januarsalget ...

Har handlet en del, 4 par nye sko, 1 dress, 2 jakker, regnjakke, en skibukse, regnbukse,2 bukser, 3 pysjer, gensere++Husker ikke alt

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 12:29   #11
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Januarsalget ...

Skalvise... Jeg har handlet vinterdress (50%) til neste år. Og en ekstradress (60%) som jeg håper holder ut denne + litt uti neste sesong. Viking thermo (50%) som jeg håååper passer neste år. To par Ponny Sympatex (hhv. 80 kr + 60 kr) som ekstrasko til i år og neste år. Litt ulltøy til halv pris. Og noen Småfolkgensere som jeg bare måtte ha.

Jeg synes jeg har vært kjempeflink, jeg. Vanligvis er jeg dårlig på langtidsplanlegging, og ender med å kjøpe ting i siste liten, til full pris.

(Har ikke kjøpt noenting til meg selv. Som vanlig.)

  Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 12:30   #12
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Januarsalget ...

Jeg har kjøpt ca 20 gensere,bodyer og over deler og ca 10 bukser. I tillegg noen strømpebukser og vinterjakke til neste år.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 12:31   #13
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Januarsalget ...

Mitt svar er langt unna det du vil ha. Jeg har ikke handlet noe som helst. Av den enkle grunn at økonomien er sånn at jeg må snu hver eneste krone for tiden.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 12:35   #14
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.256
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Januarsalget ...

En vinterdress og en lue til neste år. To gensere og en bukse til neste år. To gensere og en kjole til nå. Har ikke tatt av så veldig.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 12:37   #15
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Januarsalget ...

Til knerten: Har kjøpt 2 vinterdresser, vinterlue, votter, vinterjakke og selebukse, alt til neste sesong. Regntøy. Ett par vannavvisende overgangssko til omtrent mars og ett par skinn spasersko til ca april/mai. Flere t-skjorter og en shorts til sommeren.

Hvis vekstraten slår inn som planlagt, bør alt passe til riktig tid.

Til meg:
Hettejakke, hettegenser, cardigan, bukse, trøyer, t-skjorter, ballerinasko og sneakerssko +++ Masse på billigsalg som jeg trengte uansett.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012

Sist redigert av kokosbolle : 25-01-09 kl 15:55. Årsak: fyller på det jeg har glemt :flau:
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 12:38   #16
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.705
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Januarsalget ...

Ingenting.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 12:39   #17
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Januarsalget ...

Ingenting.

  Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 12:39   #18
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.719
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Januarsalget ...

Det jeg har handlet har vært vårnytt, så dermed til full pris.

Forresten, den ene buksa var halv pris ja.

Señora er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 12:42   #19
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Januarsalget ...

Jeg har ikke kjøpt noen ting.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 12:52   #20
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.440
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Januarsalget ...

Tja, litt har det blitt og noe til ordinær pris også til Pie.
En parkdress, en fleecedress, støvletter, 2 luer, ullgenser og ullbukse, 5 bodyer, 4 strømpebukser, 3 gensere, 3 heldresser og 2 bukser.

Hun hadde vokst ut av mesteparten av klærne sine er min unnskyldning.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no