|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Har du en fantastisk loff- eller rundstykkeoppskrift?Jeg har fått en knallrød kitchen aid (
![]() |
#2 |
Unik
|
![]() Sv: Har du en fantastisk loff- eller rundtstykkeoppskrift?Denne har eg fått her inne hjå ei, den gongen eg spurte etter oppskrift på loff.
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en fantastisk loff- eller rundtstykkeoppskrift?Jeg er veldig fornøyd med disse rundstykkene:
![]() |
#4 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Har du en fantastisk loff- eller rundstykkeoppskrift?Nennes rundstykker er supergode
![]() |
#5 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Har du en fantastisk loff- eller rundstykkeoppskrift?Ja, det har jeg bakt selv i dag, mosol.
![]() |
#6 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Har du en fantastisk loff- eller rundstykkeoppskrift?Jeg genierklæres for de rundstykkene, altså! Skikkelige snoperundstykker. Og når jeg bytter ut margarin med meierismør tar det helt av
![]() |
#7 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Har du en fantastisk loff- eller rundstykkeoppskrift?De markedsføres for øvrig som Nennes rundstykker til venner som vil ha oppskrift - ikke som mosols
![]() |
#9 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Har du en fantastisk loff- eller rundstykkeoppskrift?Ja, det funker nok det også. Kefir har vel en søtere smak enn cottage cheese (selv om den er syrlig). Jeg ville testet!
![]() |
#10 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Har du en fantastisk loff- eller rundstykkeoppskrift?Jeg ville ha prøvd, glitter. Det blir ikke helt det samme, men det blir sikkert bra.
![]() |
#11 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en fantastisk loff- eller rundstykkeoppskrift?Nenne sine rundstykker er orgasmisk gode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har du en fantastisk loff- eller rundstykkeoppskrift?Da baker jeg de i morgen tidlig. Det ble Spellemannspris i stedet for baking i kveld. Tror jeg at jeg skal teste havrerundstykkene til uka, når jeg får handlet. Og kanskje de andre etterhvert, jeg tror det blir mye gjærbakst fremover. Takk for mange gode tips!
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har du en fantastisk loff- eller rundstykkeoppskrift?Nå står deigen til heving, jeg gleder meg til resultatet. I stedet for cottage cheese blandet jeg kefir og fetaost, også slang jeg noen pinjekjerner i deigen.
![]() |
#14 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Har du en fantastisk loff- eller rundstykkeoppskrift?Gratulerer med ny Kitchen aid. Nennes rundstykker er kjempegode. Jeg testet ut min nymaskin, Kenwood major, på disse i går, og det var serdeles mye enklere enn elting for håndkraft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Har du en fantastisk loff- eller rundstykkeoppskrift?
Så bra.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en fantastisk loff- eller rundstykkeoppskrift?*elskeråbakerundstykkeroglikerikkeåblideigetepåfin grenevilhaturkiskitchenaid* |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|