|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Badeland i Oslo ...Ja, det finnes vel ikke. De nærmeste badelandene for oss, her jeg bor, er vel på Gardermoen eller Askim. Men hva med Tøyenbadet, er det noe bra? Passer det bra for en 3-åring og en 6-åring? Er det litt sklier og litt moro der for dem?
![]() |
#2 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Badeland i Oslo ...Tøyenbadet har en vannsklie i enden av hovedbassenget og et barnebasseng, så det kvalifiserer ikke akkurat som noe badeland. Har imidlertid hørt mye bra om Risenga svømmehall i Asker.
![]() |
![]() |
#3 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Badeland i Oslo ...Nei, det er det jeg mener. Det er ikke akkurat badeland. Men spørsmålet om det er gøy nok, eller om disse badelandene er verdt turen.
![]() |
#4 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Badeland i Oslo ...Risenga er kjempebra! Er Tøyenbadet åpnet igjen, sist jeg visste drev de fortsatt med rehabilitering? Der er det uansett bare et lite barnebasseng som er varmt og en sklie i det store bassenget.
![]() |
#5 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Badeland i Oslo ...Tøyenbadet er åpnet igjen ja. De nye garderobene og dusjene er fine, men selve bassenget ser egentlig ut som før, bare mindre slitt.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Badeland i Oslo ...Risenga er veldig bra! Det er i allefall bedre enn Askimbadet etter min mening. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|