Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

E-post-adresse? E-postadresse? E-post adresse?

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-09, 23:47   #1
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

E-post-adresse? E-postadresse? E-post adresse?

  Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 00:03   #2
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: E-post-adresse? E-postadresse? E-post adresse?

Er det ikke E-postadresse som er det riktige? Det er iallefall det jeg skriver.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 00:06   #3
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: E-post-adresse? E-postadresse? E-post adresse?

Jeg tror også e-postadresse. Hvis det ikke var så seint skulle jeg sjekket språkrådets sider, der pleier jeg å finne alt jeg lurer på.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 00:06   #4
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: E-post-adresse? E-postadresse? E-post adresse?

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Er det ikke E-postadresse som er det riktige? Det er iallefall det jeg skriver.



Det skriver jeg også. Men nå har jeg sett de to andre variatene så mange steder at jeg ble helt forvirret. E-post adresse kan ikke være riktig!

  Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 00:14   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: E-post-adresse? E-postadresse? E-post adresse?

E-postadresse, ja.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 00:15   #6
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: E-post-adresse? E-postadresse? E-post adresse?

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

E-post adresse kan ikke være riktig!

Definitivt ikke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 08:54   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.922
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: E-post-adresse? E-postadresse? E-post adresse?

Email.....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 09:00   #8
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: E-post-adresse? E-postadresse? E-post adresse?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Definitivt ikke.

Men det er gruelig mange som skriver det.

  Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 09:07   #9
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.961
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: E-post-adresse? E-postadresse? E-post adresse?

Jeg skriver e-postadresse midt i en setning, og bruker E-postadresse i begynnelser (stor E). Er det riktig, eller skal det være stor E midt i setningen også?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 09:08   #10
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: E-post-adresse? E-postadresse? E-post adresse?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg skriver e-postadresse midt i en setning, og bruker E-postadresse i begynnelser (stor E). Er det riktig, eller skal det være stor E midt i setningen også?

Ikke stor E midt i setningen, nei.

  Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 11:22   #11
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork
 
Kjøkkenskriveren sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 1.548
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: E-post-adresse? E-postadresse? E-post adresse?

Mail.

__________________
Apeklubben: juli 2008, september 2011, januar 2014, april 2018
Kjøkkenskriveren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 12:24   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.094
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: E-post-adresse? E-postadresse? E-post adresse?

Dette er en av mine kjepphester på jobben. Det heter e-postadresse. Folk skriver jo alt mulig rart. Man kan si mail, men ikke skrive det.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 12:26   #13
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: E-post-adresse? E-postadresse? E-post adresse?

E-postadresse. Mail er engelsk.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 23:42   #14
Mamzen
Fersking
 
Mamzen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 121
Mamzen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: E-post-adresse? E-postadresse? E-post adresse?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Dette er en av mine kjepphester på jobben. Det heter e-postadresse. Folk skriver jo alt mulig rart. Man kan si mail, men ikke skrive det.

Enig!

Mamzen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no