Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jeg trenger en ny serie å følge med på ...

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-09, 16:06   #1
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg trenger en ny serie å følge med på ...

Nå som jeg snart inntar full rugemodus trenger jeg en ny tv -serie å late meg til. Gjerne noe som har gått en stund slik at jeg har noen sesonger å se på.

Serier jeg allerede ser/har sett er frustrerte fruer, Greys, ER, House, Prison break, Sopranos, sex and the city osv. Jeg liker ikke CSI, Bones eller skumle serier. Er også litt lei av type serier som scrubs, 70s show osv.

Jeg vil ha noe lett fordøyelig som ikke er for skummelt eller trist. Er vel nok hormoner her i heimen som det er.

Forslag anyone?

Gammel 06-01-09, 16:09   #2
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg trenger en ny serie å følge med på..

Private practis? samme prod som greys men 1000 gang bedre :liker ikke greys men private i løøøøv:
nye bevellyhils serien?

Gammel 06-01-09, 16:13   #3
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er på The Wire-kjøret for tiden. Den er vel avsluttet, og alle fem sesongene er ute på DVD til en overkommelig pris hos Platekompaniet. :har nettopp handlet sesong 2:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 16:14   #4
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

NY beverly hills? Her har jeg gått glipp av noe..

Gammel 06-01-09, 16:16   #5
Manitoba
Passiv

Standard

Cold feet. En god gammel serie med mange kvaliteter. Billig er den også.

Ellers ser vi Tell me you love me nå. Bra serie, men dessverre bare en sesong.

Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 16:20   #6
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Little Britain? Er jo ikke serie da, men sååå morsomt!

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 16:29   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

How I Met Your Mother? :Missa-inspirert: Vi har bare sett noen få episoder, men den er veldig morsom og sjarmerende.

Gammel 06-01-09, 16:32   #8
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaskis, her.

Ellers ser vi Tell me you love me nå. Bra serie, men dessverre bare en sesong.

Cold Feet var veldig bra!!!

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 16:47   #9
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

90210! Nye Beverly Hills-serien.

Gammel 06-01-09, 16:51   #10
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Chuck - Computer Geek som blir FBI agent helt uvitende. Søt og sjarmerende, ikke skummel. Går på en eller annen norsk kanal også, men jeg har sett den nedlastede versjonen.
Pushing Daisies - også søt og sjarmerende, helt annerledes enn alt annet. Les om den her.

NCIS er en av mine favoritter, men den er mer i CSI-sjangeren.

How I Met Your Mother er en klassiker! Elsker den serien, god humor og enkeltstående episoder selv om man fort blir avhengig og må se de alle.

Gammel 06-01-09, 16:51   #11
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Har du sett Gossip Girl?

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 16:54   #12
Slettet bruker
Passiv

Standard

How I met your mother er fin.

Og Dirty Sexy Money.

Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 16:56   #13
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Jeg trenger en ny serie å følge med på..

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

How I Met Your Mother? :Missa-inspirert: Vi har bare sett noen få episoder, men den er veldig morsom og sjarmerende.

HIMYM er veldig bra. Man blir fort hektet.
Weeds er jo også fantastisk morsomt og bra, samme med Coupling.

4400, The Wire, Heroes.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 17:09   #14
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger en ny serie å følge med på ...

Six feet under.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 17:17   #15
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

90210! Nye Beverly Hills-serien.

Når, hvor?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 17:24   #16
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaskis, her.

Hvilken serie er det igjen? Ringer en bjelle her...

Gammel 06-01-09, 17:31   #17
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva med en av de danske? Matador eller Krøniken?
Jeg hadde Krøniken som ammetv da jeg var hjemme med storesøster. Veldig koselig serie.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 17:35   #18
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Regenesis. Canadisk serie om forskere. Veldig gøy, og veldig ikke amerikansk.

Medium, Brothers and sisters, Numb3ers , Criminal minds.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 17:39   #19
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Weeds er bra ja. Og My name is Earl.

Gammel 06-01-09, 17:41   #20
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Når, hvor?

Jeg laster ned..

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:58.