Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Det kaller jeg god service!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-08, 16:29   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Tommel opp

Det kaller jeg god service!

Jeg ble ferdig med strikkakjolen min i dag morges, og fant plutselig ut at jeg trengte en underkjole. Et raskt nettsøk førte meg til www.ladiesroom.no, og der fant jeg en fin en. Jeg la inn bestilling, og nå dumpet det en mail ned i innboksen min om at de kommer og leverer kjolen i kveld. På døren. Uten ekstra kostnad. Altså har jeg underkjolen i hendene under 12 timer etter at jeg bestilte. Uten å forlate leiligheten. Det kaller jeg god service!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 16:33   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det kaller jeg god service!

Jøye, det vil jeg kalle service, ja!

Gammel 21-12-08, 16:34   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Og mens jeg er i service-tråden må jeg også få skryte av www.birgirsdottir.no. Jeg spurte om hun kunne sende garn og oppskrift sånn at jeg kanskje kunne ha sjans til motta dem i romjula. Dagen etterpå fikk jeg hentelapp i posten!

Varene fra bestillingen jeg gjorde til www.sjokoladeslottet.no den 27.november har imidlertid ikke kommet frem enda .

Gammel 21-12-08, 16:50   #4
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Og mens jeg er i service-tråden må jeg også få skryte av www.birgirsdottir.no. Jeg spurte om hun kunne sende garn og oppskrift sånn at jeg kanskje kunne ha sjans til motta dem i romjula. Dagen etterpå fikk jeg hentelapp i posten!

Varene fra bestillingen jeg gjorde til www.sjokoladeslottet.no den 27.november har imidlertid ikke kommet frem enda .

Betyr det at jeg ikke skal maile deg oppskrift?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 16:51   #5
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Så bra! Og så mye fint de hadde der.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 17:17   #6
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Betyr det at jeg ikke skal maile deg oppskrift?

Jeg bestilte et par barneoppskrifter også - jeg kan maile deg dem i stedet?

Gammel 21-12-08, 18:30   #7
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg bestilte et par barneoppskrifter også - jeg kan maile deg dem i stedet?

Kanskje du skal det, ja! Sender deg en pm, jeg.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 19:32   #8
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Nå kom kjolen min. Med beskjed om at dersom det var feil størrelse var det bare å ringe så kom de med ny. Effektiv søndagsshopping i julestria får'n si.

Hvorfor kan ikke alle nettbutikker være som denne?

Gammel 21-12-08, 19:57   #9
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Åh, nå fikk jeg ulidelig lyst til å bestille noe derfra, enda jeg ikke trenger ny kjole til jul.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 20:04   #10
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Så bra!!

Litt nysgjerrig, men hva slags strikkakjola er det du ble ferdig med?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 20:08   #11
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Litt nysgjerrig, men hva slags strikkakjola er det du ble ferdig med?

Denne (som jeg strikket litt lenger, og som egentlig er en prøvelapp i fletting og hullmønster);

Gammel 21-12-08, 21:47   #12
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Får vi ikke se bilde av deg i den?

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 22:07   #13
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Det var litt av en service ja. Bra.

Gammel 21-12-08, 22:30   #14
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det var service ja. Får vi se bilde av deg med begge kjolene på?

Gammel 21-12-08, 22:31   #15
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Ja muligens, Tuppen og Stikka. Et annet sted enn på åpent forum .

Gammel 21-12-08, 22:41   #16
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bare jeg har tilgang kan du legge bildene der du vil. *enkel*

Gammel 21-12-08, 22:43   #17
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Det var god service ja!

Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 22:43   #18
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Venter i spenning!

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 22:43   #19
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Hva er oddsen for at du strikker en til, og legger den ut for salg? Den var kjempefin!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 22:46   #20
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Hva er oddsen for at du strikker en til, og legger den ut for salg? Den var kjempefin!

Svært dårlige odds. Nå skal jeg strikke meg en sånn som denne i andre farger;

Underkjolen kan brukes under den også .

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.