|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
blant fjord og fossevell
|
Din ultimate julegaveEtter det jeg leser i tråden om "flaue" julegaver, og andre lignende tråder på andre forum er det mye rart som dukker opp fra glorete julepapir på den magiske julekvelden. Men nå er det slik at vi alle har lov til å glede oss til jul, og vi har lov til å ha ønsker for hva som skal ligge mellom ulumskhetene under treet. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: din ultimate julegaveBøker. :enkel: |
|
|
|
#3 |
|
Live and let live
|
Sv: Din ultimate julegaveSmykker, bøker, sjokolader (uten melk og gluten), klær (ullklær, sokker, undertøy, gensere og bluser), lysvekkerklokke, og en skriver som virker!
|
|
|
#5 |
|
Live and let live
|
Sv: Din ultimate julegaveMannen pleier å være veldig flink til å overraske meg. Jeg kommer med hint gjennom hele året slik at han kan legge seg det på minnet og huske det. Men slike kommentarer går vist i "uviktig chatting" - boksen (dvs inn det ene øret og ut det andre), for han husker aldri hva jeg har sagt (ei heller om det henger en liste på kjøleskapet! - å er den ikke bare til pynt?). Men han klarer alltids å overraske meg med fine gaver, så jeg er fornøyd lell.
|
|
|
#6 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din ultimate julegaveSpeilreflekskamera. (har hintet til mannen et par uker nå, vi skal kjøpe det til dattera i julegave, og jeg sier stadig at jeg også kunne tenkt meg noe sånt)
|
|
|
#7 |
|
Live and let live
|
Sv: Din ultimate julegaveJa, og så ønsker jeg meg makro og telelinse til kameraet. Men det er noe jeg hadde blitt sur for å få i år. Når inntekten tilsier at noe slikt går an derimot ville jeg blitt veldig glad. Jeg ønsker meg en skikkelig fin ring også fra mannen, men jeg vil ikke ha det før vi har råd til å bruke penger på slike uviktige ting.
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Din ultimate julegave
Jeg kjenner at jeg er som mannen din, og mannen min som deg, han kommer med hint hele året, og når jul (eller bursdag) nærmer seg, har jeg ikke peiling på hva han ønsker seg. |
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Din ultimate julegaveOk, sånn fullstendig hypotetisk? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Din ultimate julegaveOooh... lurer på om jeg hadde måttet betale overvekt med denne:
|
|
|
#15 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din ultimate julegaveEn flott spansk hest (hingst) og stallplass på et sted med ridehus og betalt stall-leie.
|
|
|
#16 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din ultimate julegaveEr MIG-sveisesett hadde vært noe, egentlig. Tror jeg kunne ha sveist litt, uten at jeg er helt sikker på hva. Kanskje en PS3, siden jeg egentlig aldri rakk å ta i bruk den PS2en som julenissen ga i julegave til minstedattteren da hun var en drøy måned gammel. Problemet at PS3 tror jeg julenissen gir til minstemann på 5 måneder. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
flisespikker
|
Sv: Din ultimate julegaveEn skikkelig fin bærbar Mac, en ny, varm vinterjakke og en feriereise. Og en sebra. Eller jeg ønsker meg ikke egentlig en sebra, men det var den sangen jeg kom på da jeg leste aCs innlegg.
|
|
|
#19 |
|
maler
|
Sv: Din ultimate julegaveNytt kamera og objektiver. Nærmere bestemt Nikon d700 med nikkor 80-400 og 14-28(tror jeg det var) objektiver. Og så trenger jeg ny blitz. |
|
|
|
![]() |
|
|