|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kan noen gi meg et resymé av forrige ukes Greys Anatomy?Jeg gikk nemlig glipp av den, og lurer på om det er noe essensielt jeg bør vite før jeg ser episoden i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kan noen gi meg et resymé av forrige ukes Greys Anatomy?Prøvde å sjekke ut om det var noe, men fant ikke. Har dessuten ikke tid nå før det går i morgen, det går en grenz omtrent der. Interessemessig, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kan noen gi meg et resymé av forrige ukes Greys Anatomy?Her er episodeguiden. Jeg vet ikke hvilken sesong vi er i nå.
![]() |
#5 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Kan noen gi meg et resymé av forrige ukes Greys Anatomy?Det var egentlig en ganske kjedelig og teit episode, sammenlignet med de to før der igjen. Det handlet om at "gjengen" hadde en dum legegjerningkonkurranse om å samle poeng ved å operere flest pasienter, sy flest sting etc. Såvidt jeg husker dreide det seg stort sett om dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Glad
|
![]() Sv: Kan noen gi meg et resymé av forrige ukes Greys Anatomy?Noen ble angrepet av bjørn pga broren hadde hjernesvulst og dermed syntes det var smart å klappe en bjørnunge. Men skjedde det noe spennende med hovedpersonene da tro? Dr Hahn og hun med mørkt langt hår har blitt venninner. Og McDreamy er forelska i sykepleieren.
![]() |
#7 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Kan noen gi meg et resymé av forrige ukes Greys Anatomy?
Bjørner og psykologer,ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kan noen gi meg et resymé av forrige ukes Greys Anatomy?Time, specifically six weeks, has passed but sexual angst still runs rampant in the halls of Seattle Grace. Derek and Rose have been dating. Meredith has noticed the activities of her current off-again ex-boyfriend. George and Lexie are getting used to their new apartment. The doctors are in the midst of a competition when a man arrives at the hospital after having survived an attack by a bear. Erica Hahn makes a friend
![]() |
#9 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kan noen gi meg et resymé av forrige ukes Greys Anatomy?
![]() |
#12 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Kan noen gi meg et resymé av forrige ukes Greys Anatomy?She sure did.
![]() |
|
|