Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Kan noen gi meg et resymé av forrige ukes Greys Anatomy?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-08, 22:22   #1
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Kan noen gi meg et resymé av forrige ukes Greys Anatomy?

Jeg gikk nemlig glipp av den, og lurer på om det er noe essensielt jeg bør vite før jeg ser episoden i morgen.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 22:23   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen gi meg et resymé av forrige ukes Greys Anatomy?

Web-tv? *serikkeGreys*

Gammel 17-11-08, 22:25   #3
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Prøvde å sjekke ut om det var noe, men fant ikke. Har dessuten ikke tid nå før det går i morgen, det går en grenz omtrent der. Interessemessig, altså.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 22:33   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er episodeguiden. Jeg vet ikke hvilken sesong vi er i nå.

http://www.tv.com/greys-anatomy/show/24440/episode.html

Jeg husker ikke hva den handlet om.
Var det ikke den hvor M gikk til psykolog for søvnvansker? Pga at Mc Dreamy har ny date? Og det var noen som var angrepet av en bjørn?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 22:35   #5
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det var egentlig en ganske kjedelig og teit episode, sammenlignet med de to før der igjen. Det handlet om at "gjengen" hadde en dum legegjerningkonkurranse om å samle poeng ved å operere flest pasienter, sy flest sting etc. Såvidt jeg husker dreide det seg stort sett om dette.

Men i morra blir det morsomt for da kommer Montgomery tilbake! Hun er tøff.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 22:35   #6
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Noen ble angrepet av bjørn pga broren hadde hjernesvulst og dermed syntes det var smart å klappe en bjørnunge. Men skjedde det noe spennende med hovedpersonene da tro? Dr Hahn og hun med mørkt langt hår har blitt venninner. Og McDreamy er forelska i sykepleieren.

Gammel 17-11-08, 22:35   #7
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Her er episodeguiden. Jeg vet ikke hvilken sesong vi er i nå.

http://www.tv.com/greys-anatomy/show/24440/episode.html

Jeg husker ikke hva den handlet om.
Var det ikke den hvor M gikk til psykolog for søvnvansker? Pga at Mc Dreamy har ny date? Og det var noen som var angrepet av en bjørn?

Bjørner og psykologer,ja.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 22:36   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Time, specifically six weeks, has passed but sexual angst still runs rampant in the halls of Seattle Grace. Derek and Rose have been dating. Meredith has noticed the activities of her current off-again ex-boyfriend. George and Lexie are getting used to their new apartment. The doctors are in the midst of a competition when a man arrives at the hospital after having survived an attack by a bear. Erica Hahn makes a friend

Gammel 17-11-08, 22:40   #9
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Her er hele:

http://www.greysanatomyinsider.com/e...ld-things-are/

Gammel 17-11-08, 22:52   #10
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Erica Hahn makes a friend

Gammel 17-11-08, 22:53   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Well, she did, didn`t she?

Gammel 17-11-08, 22:54   #12
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

She sure did.

Gammel 18-11-08, 08:50   #13
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

A kind of.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:34.