|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
godt brukt
|
Ipod shuffle - julegaveidé for 10-15 åringer?http://www.apple.com/no/ipodshuffle/ |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Ipod shuffle - julegaveidé for 10-15 åringer?Jeg synes den er i enkleste laget for så store barn. Siden Shuffle ikke har noen skjerm så er den tungvindt å navigere. Poden er 3 år, og jeg ser for meg at det blir en Shuffle på ham når Sansa Shaker mp3-spilleren hans tar kvelden...
|
|
|
|
#7 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ipod shuffle - julegaveidé for 10-15 åringer?Det var kule farger da. Christian hadde absolutt likt den grønne ihvertfall.
|
|
|
#8 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Ipod shuffle - julegaveidé for 10-15 åringer?Jeg tenker også at den er for enkel for så store, og uten skjerm er kjipt.
|
|
|
#9 |
|
godt brukt
|
Sv: Re: Sv: Ipod shuffle - julegaveidé for 10-15 åringer?
Det er det jeg mistenker. Jeg er en gammel kjip tante. Lurer likevel på om det blir det altså. Så får de heller bytte dem i noen spill eller noe. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Ipod shuffle - julegaveidé for 10-15 åringer?
Høres lurt ut.
|
|
|
|
#12 |
|
Øyboer
Sv: Ipod shuffle - julegaveidé for 10-15 åringer?Jeg ønsker meg en sånn til bursdagen. Har allerede mp3 spiller med skjerm og den blir ikke lenger brukt fordi jeg trenger en jeg kan bruke når jeg trener. Som ikke er tung eller stor. Uten skjerm er ganske plagsomt om man ønsker å ha masse sanger innpå og bruke den i situasjoner hvor størrelsen ikke har så mye å si. Men i trenings sammenheng eller om man ikke er så nøye på å bytte mellom sanger hele tiden så er den perfekt. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Ipod shuffle - julegaveidé for 10-15 åringer?Til trening er shuffle-en perfekt, men jeg tror vel ikke egentlig det var det Mandarin tenkte på.
|
|
|
#17 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Ipod shuffle - julegaveidé for 10-15 åringer?Hvis 15-åringen trener så er jo Shuffle genialt da. Jeg har ennå ikke hørt om noen som ikke finner en plass til Shuffle selv om de allerede har annen iPod.
|
|
|
|
#19 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Ipod shuffle - julegaveidé for 10-15 åringer?Helt perfekt |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Ipod shuffle - julegaveidé for 10-15 åringer?jeg ville heller ha kjøp en nano. Av den første typen. Tynn ,lett,enkel,fin og med skjerm.
|
|
![]() |
|
|