|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor mye penger legger dere i gave til hvert enkelt av barna deres? | |||
Under 200 kr |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 0,76% |
200-500 kr |
27 | 20,61% |
500-1000kr |
55 | 41,98% |
1000-1500 kr |
29 | 22,14% |
1500 - 2500 kr |
18 | 13,74% |
Over 2500 kr |
1 | 0,76% |
Deltakere: 131. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Nå er min datter snart 4, og hun får gave for 1000-1500 i år. Har allerede kjøpt det meste til henne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?500-700 kroner til hver, sånn cirka.
![]() |
#4 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?De tre største ungene får for ca 2000 kroner hver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Aner ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Det varierer veldig fra år til år. Og vi bruker sjelden like mye på ungene. Så jeg fikk ikke stemt. |
![]() |
![]() |
#8 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Vi tenker i grunnen ikke så veldig over hvor mye penger vi bruker, mer hva de ønsker seg og trenger.
![]() |
#9 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?De pleier å få for rundt tusenlappen. Kan strekke oss litt lenger om det er noe de ønsker seg veeeeldig.
![]() |
#10 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Stemte over 2500.
![]() |
#12 |
Erfaren
|
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Storesøster får i år 457kr.
![]() |
#13 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Det ligger mellom som regel på rundt 1000-1500 kr. Noen ganger mer, andre ganger mindre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Tja, det varierer. I fjor fikk snuppa for 300 og minstemann for 500. De får så mye gaver og det var ikke noe spesielt annet de trengte, så da gadd vi ikke kjøpe noe mer bare for å kjøpe. I år kan det hende de får for rundt 1500 kr hver. Hvis nissen er i godt humør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Ikke noe fast beløp, kjøper det som passer der og da. Men jeg tror nok vi blir å ligge på mellom 500-1000 kroner pr barn.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Det varierer litt. Vi prøver helst å kjøpe noe barna trenger, som de har bruk for, men selvfølgelig noe de ønsker seg også. Vi ligger på ca. 500-1000 i gj.snitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?I år blir det litt forskjell, tror jeg. Mellomsøster får gaver for ca 1500 (men dette blir litt feil, hun får mobil til 1 kr og abonnement for 200 kr pr. mnd), Lillesøster får for ca 1500 og storebror får muligens for nærmere 3000 kr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Stort sett rundt 1000 til de hver, men er ikke helt nazi. Koster den litt over 1000 så er det greit det også. Heldigvis er de fortsatt små enda og skjønner ikke prisforskjellen enda.
![]() |
Emneord |
julegaver |
|
|