|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Barnedans/ballett for småbarn - Oslo Vest?Noen som har tips eller erfaringer?
![]() |
#2 |
Audacious
|
![]() Sv: Barnedans/ballett for småbarn - Oslo Vest?De har vel tilbud for så små på Jorunn Kirkenær?
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Barnedans/ballett for småbarn - Oslo Vest?Vet dere noe om disse? De ser ut til å ha ganske ulik profil. Anbefalinger/rykter?
![]() |
#5 |
Audacious
|
![]() Sv: Barnedans/ballett for småbarn - Oslo Vest?Jorunn Kirkenær har vært der i hundre år, det er en veldig solid og seriøs skole. Min erfaring stammer fra åttitallet, så den er muligens ikke helt relevant, men jeg kjenner flere som har hatt barn der i nyere tid, og de var veldig fornøyde.
![]() |
#6 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Barnedans/ballett for småbarn - Oslo Vest?
Jeg gikk selv hos Jorunn Kirkenær på slutten av 70 tallet. Det var mer en ren ballett/jazzballett trening da jeg gikk der og tror det er nogenlunde det samme nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Barnedans/ballett for småbarn - Oslo Vest?Storesøster gikk først på JK og så på CCVest (KGB). Hun likte best den siste, jeg den første.
![]() |
![]() |
#8 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Barnedans/ballett for småbarn - Oslo Vest?Du får si fra hva du velger; vi er på samme runden selv mtp puddingen (som vel er jevngammel med din!) - carpooling er jo VELDIG praktisk!
![]() |
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Barnedans/ballett for småbarn - Oslo Vest?Will do.
![]() |
#10 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnedans/ballett for småbarn - Oslo Vest?Jeg kjenner flere som har gått og går på BaJazz og som liker det veldig godt. Det er lek til musikk tuftet på klassisk balett. Det var fullt da vi lurte på å melde oss på i høst også, nå har jeg markert dagen for påmeldig i Outlook.
![]() |
#11 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Barnedans/ballett for småbarn - Oslo Vest?
![]() |
|
|