|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Jeg er verdens beste mamma TM!Jeg føler meg virkelig som verdens beste mamma akkurat nå. Jeg har satt i en halv time og lest om de ulike hvalartene som finnes på jorden. Hvordan de ser ut, hva de spiser, hvilke tenner de har, hvordan de spiser, hvilke finner som ser hvordan ut på de forskjellige, hvor store, lange og tunge de blir, og hvor store unger de føder, og hvor fort de svømmer, og hvor de svømmer. Dere aner ikke hvor mange hvalarter som fins (og som kan ramses opp på rekke og rad etter kvarandre).
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg er verdens beste mamma TM!Klart du er verdens beste mamma! Det visste jeg fra før. |
![]() |
![]() |
#3 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Jeg er verdens beste mamma TM!Jeg er like stolt hver kveld jeg klarer å lese "mamma mø bygger hytte" og "mamma mø prøver sklia" med stor innlevelse. De skal leses hver kveld og de må leses i samme rekkefølge... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Live and let live
|
![]() Sv: Jeg er verdens beste mamma TM!
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg er verdens beste mamma TM!DM: Det høres innmari koselig ut. |
![]() |
![]() |
#7 |
Tittel og tittel....
|
Jeg liker mamma mø jeg også, men akkurat de 2 bøkene begynner å bli litt kjedelige.. Må nok skaffe noen nye snart ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
I mål
|
![]() Sv: Jeg er verdens beste mamma TM!Tja, ikke ekstraordinært for idag, men egentlig hver eneste dag er jeg litt stolt av at jeg orker å leke at jeg er en gjest i dyrehagen / en kunde i dyrebutikken; også klokken seks om morgenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Live and let live
|
Nå må jeg nesten spørre om du leste det jeg skrev.
Det er egentlig utrolig hvor stor pris de setter på å få mat på bordet og i magen med en gang de kommer hjem.
![]() |
#10 |
Live and let live
|
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg er verdens beste mamma TM!For en deilig overskrift på denne tråden! Du fortjener virkelig tittelen etter den innsatsen, DM. |
![]() |
![]() |
#12 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Jeg er verdens beste mamma TM!Tja, først gjorde jeg noe jeg overhodet ikke er stolt av, nemlig å tvangspusse tenner, tvangsvaske og tvangsklepå nattkjole og nattbleie på vrælende storesøster. Jeg er visst ikke så tålmodig som jeg ønsker at jeg var, og det hjelper heller ikke med netter hvor jeg er våken en gang i timen for å roe lillesøster som er sulten eller har mistet smokken.
![]() |
#13 |
Live and let live
|
Takk.
Så bra.
![]() |
#14 |
I mål
|
Du vet kanskje ikke hvordan du leker den leken? La meg forklare: |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Jeg er verdens beste mamma TM!Så hvaler da gitt!
![]() |
#16 |
Passiv
|
Realisten vet du |
![]() |
![]() |
#17 |
Live and let live
|
![]() Sv: Jeg er verdens beste mamma TM!Mosol: Du avsluttet jo det hele på en flott måte. Og litt tvangspussing og påkledning må jo til av og til.
![]() |
#19 |
Live and let live
|
Å ... ja, det også er noe. Om noen år er tiden for slike ting som dette over ... Og DA skal dere se at vi har overskudd til det. Jaja, vi får kanskje satse på å bli opplagte besteforeldre?
Takk.
Dette var jo en bra innsats.
![]() |
#20 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Jeg er verdens beste mamma TM!Visst er du verdens beste mamma!
![]() |
|
|