|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Jeg tenker på det med sommer- og vintertid og jet lag ved reise | |||
H*n takler det strålende, kommer inn i ny rytme med en gang |
![]() ![]() ![]() ![]() |
53 | 60,23% |
Ganske bra, h*n kommer inn i riktig rytme ganske raskt |
23 | 26,14% |
Det tar noen dager |
7 | 7,95% |
Det tar ganske lang tid |
3 | 3,41% |
Det tar vel et halvt år eller noe, da er vi inne i riktig rytme igjen ![]() |
1 | 1,14% |
Dustepoll! |
1 | 1,14% |
Deltakere: 88. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvordan takler barnehage-, småskolebarna dine tidsforskjell?Jeg tenker på det med sommer- og vintertid og jet lag ved reise. Sist redigert av Pelen : 27-10-08 kl 18:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
nygift
|
![]() Sv: Hvordan takler barnehage-, småskolebarna dine tidsforskjell?Mine la seg litt senere enn vanlig, men det har ikke noe med det å gjøre egentlig, for jo senere de legger seg, jo tidligere står de opp.
![]() |
#3 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvordan takler barnehage-, småskolebarna dine tidsforskjell?Det har gått overraskende greit. Nå har begge hatt en periode forut hvor de har sovet til halv8-8, men det vanlige har vært en time tidligere. I dag våknet begge mellom halvsyv og syv og det er helt greit. Minstemann var litt trøtt i 5 tida i dag, men ikke så ille egentlig, så det går seg nok fort til.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
awesom
|
![]() Sv: Hvordan takler barnehage-, småskolebarna dine tidsforskjell?Vi har reist til Shanghai ved flere anledninger, barna har alltid kommet seg til hektene attskillig mye raskere en oss voksne.
![]() |
#9 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan takler barnehage-, småskolebarna dine tidsforskjell?Dette tar dagevis :erfart:
![]() |
![]() |
#10 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hvordan takler barnehage-, småskolebarna dine tidsforskjell?De merker ingenting (nå har vi aldri prøvd jet lag, da)
![]() |
#11 |
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() Sv: Hvordan takler barnehage-, småskolebarna dine tidsforskjell?Våkner en time tidligere og er grisetrøtt en time før leggetid.
![]() |
#12 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan takler barnehage-, småskolebarna dine tidsforskjell?
Her også. Vi har underholdt siden kl 17 i ettermiddag, da var hun så trøtt at hun visste ikke hva hun skulle gjøre.
![]() |
#14 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hvordan takler barnehage-, småskolebarna dine tidsforskjell?Vi har aldri hatt problemer med sommertid/vintertid eller jetlag, er tilbake i vanlig rytme umiddelbart. Hvilket er veldig praktisk i og med at vi farter en del!
![]() |
#15 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan takler barnehage-, småskolebarna dine tidsforskjell?Har aldri forsøkt jetlag på ungene, men eldstemann har aldri hatt problemer med å stille klokken den ene eller andre veien. Yngstemann på 4 mnd taklet helt uproblematisk fra sommer- til vintertid.
![]() |
#18 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvordan takler barnehage-, småskolebarna dine tidsforskjell?Poden er i alle tilfeller såpass ustabil i søvnmønsteret at det skal mer til enn klokkestilling for å gi utslag her.
![]() |
![]() |
#19 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan takler barnehage-, småskolebarna dine tidsforskjell?Mine barn er definitivt ikke B-barn. :forkaster hypotesen:
![]() |
#20 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvordan takler barnehage-, småskolebarna dine tidsforskjell?Det gikk over all forventning. Har vært oppe rundt 6 i lenger tid, men plutselig, DAGEN FØR tidsstillingen, begynte hun å sove 1,5 time lenger, som da etter klokkestilling ble bare 0,5 time lenger, men allikevel luksus. Jeg hadde sett for meg å stå opp klokken 5 en stund.
![]() |
|
|