|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvite støvletter- kuult eller harry?!Jeg har lyst på hvite støvletter men får ikke helt bestemt meg om det er kuult eller harry.
![]() |
#4 |
nygift
|
![]() Sv: Hvite støvletter- kuult eller harry?!Jeg synes det er kjempe kult og har selv i kremfarget, så på de på det første bildet ditt i byen en dag, og de er ikke harry ihvertfall.
![]() |
#5 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvite støvletter- kuult eller harry?!Jeg kjøpte nylig hvite støvletter, og er 30. Harry eller ei, jeg synes det er kult. (Nå er jo harry en smakssak, men det er in i hvert fall. Det er det lett å se i butikkene, det bugner jo av hvite støvletter om dagen.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Hvite støvletter- kuult eller harry?!Altså, tilbehør er essensielt her, ja. Rosa er forbudt. Helst en svart smal bukse og en svart skinnjakke. (Åkei, jeg innser at jeg tar utgangspunkt i egen garderobe her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
superbruker
|
![]() Sv: Hvite støvletter- kuult eller harry?!Det slår meg at det er upraktisk. Jeg hadde vært redd for at de fort ville blitt missfargede.
![]() |
#9 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvite støvletter- kuult eller harry?!
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvite støvletter- kuult eller harry?!Jeg så ei på plantasjen med åletrange jeans oppi sånne støvletter i dag, og ehm ... pent var det ikke, nei. Syns jeg da. Damen syns sikkert selv at hun var snasen.
![]() |
#11 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Hvite støvletter- kuult eller harry?!Det er ikke min smak, eller stil, men fordelen med å bli voksen er jo at man går i det man vil og gir f... i hva andre synes.
![]() |
#12 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hvite støvletter- kuult eller harry?!
Min første tanke også. Jeg synes ikke det er pent.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvite støvletter- kuult eller harry?!Personlig synes jeg ikke det er fint. Men det kommer vel helt ann på hva man har på seg ellers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Leser
|
![]() Sv: Hvite støvletter- kuult eller harry?!Fint til mange ting, men det er mye hvite støvletter er grusomt til. Men det er jo bra, for da må du ha flere støvletter.
Med den avataren din er du bare så uuuuute når det gjelder tips om klær og tilbehør.
![]() |
#15 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Huh? Nonnekappa eller garnfittan? :trendy:
![]() |
#16 |
Leser
|
Garnfittan, jeg er nok litt preget av at jeg leste i en artikkel at "den ville gjort seg som hatt".
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvite støvletter- kuult eller harry?!Synes de første der var ganske fine. |
![]() |
![]() |
#19 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvite støvletter- kuult eller harry?!Jeg anser meg for rimelig oppegående når det gjelder mote, og ville heller gått barbeint. :ærlig:
![]() |
|
|