|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Vis meg ulltøy for voksneJeg trenger nye ullplagg og vil vite hvilke valgmuligheter jeg har. Er det noen som har tips om gode ullplagg for voksne, både ullundertøy, yttertøy og kjoler? Gjerne også med utsalgssted (kjede, nettbutikk). Jeg vil se bilder! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Vis meg ulltøy for voksneG-Sport har fra Ulvang, og de så kjempefine ut. |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vis meg ulltøy for voksnewww.devold.no Mange flotte plagg og god kvalitet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg ulltøy for voksneJeg er også på jakt. Har Janus og Norheim, men i svart. Ønsker meg i spreke farger. Er det ikke bare Devold som har litt kule farger? Eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Vis meg ulltøy for voksneDet eneste jeg noen gang har handlet på Sparkjøp var ei ulltrøye i ull/silke. Den var helt flott (som ullundertøy), og ganske rimelig. Min er grå, tror de hadde sort og natur også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Vis meg ulltøy for voksne |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Vis meg ulltøy for voksneUll/Silke fra Sparkjøp har jeg også. Jeg har hatt trøyene mine i 4 år. De er fantastiske å ha på og de holder seg bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Vis meg ulltøy for voksnePå Bogerud har de masse ullundertøy til voksne! De hadde noe skikkelig sprekt fra Janus, i lilla! Holdte på å kjøpe det, men jeg har så utrolig mye ulltøy fra før.
![]() |
#11 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Vis meg ulltøy for voksneJanus har fint ulltøy til voksne. Fås bl.a hos levvel.net |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Står på egne ben
![]() Sv: Vis meg ulltøy for voksne
Krokofanten har klar grønn og klar rosa til damer i tillegg til svart m/blonde. Den klar grønne er sterkere i fargene i virkeligheten enn på bildet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Vis meg ulltøy for voksnewww.icebreaker.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg ulltøy for voksneJeg er veldig glad i disse fra Helly Hansen
![]() |
#16 |
Passiv
|
Ullmax var godt å ha på seg ja, og holdt seg godt i vask. Hadde det da jeg jobbet i barnehagen. Hadde på meg kun tynt ullundertøy og thermodress, og var aldri kald da vi var ute i snøen, på tur etc. |
![]() |
![]() |
#17 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Vis meg ulltøy for voksneJeg er også fornøyd med ull/silketrøyene fra Sparkjøp. Kjøpte meg to nye ull/silketrøyer i matbutikken nettopp, fra Pierre Robert. En brun og en svart. Jeg likte fasongen, utringningen er pent formet med en veldig liten diskret blondekant, sånn at det er fint om trøya syns litt under f.eks. en cardigan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Det har jeg også. Aner ikke hvilket merke det er, men er veldig fornøyd. Det er det eneste jeg har prøvd så langt som er langt nok i ermer og bein. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bare sær
![]() Sv: Vis meg ulltøy for voksneSmartwool er det beste undertøyet jeg har, men akk så dyrt. Devold er greit nok, og til en mer overkommelig pris, mens Janus synes jeg er litt så-som-så. Blir lett slaskete, og klør litt.
![]() |
#20 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg ulltøy for voksneJeg har Skibum og Bavac, bl.a og er veldig fornøyd med de. Har også litt tykkere, ullfrottè, men husker ikke hvilket merke i farten. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|