Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg ulltøy for voksne

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-08, 20:12   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Vis meg ulltøy for voksne

Jeg trenger nye ullplagg og vil vite hvilke valgmuligheter jeg har. Er det noen som har tips om gode ullplagg for voksne, både ullundertøy, yttertøy og kjoler? Gjerne også med utsalgssted (kjede, nettbutikk). Jeg vil se bilder!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 20:13   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Vis meg ulltøy for voksne

G-Sport har fra Ulvang, og de så kjempefine ut.

Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 20:17   #3
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker Kari Traa sitt ullundertøy. Jeg ønsker meg også klær i ullfrotte fra Janus.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 20:20   #4
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

www.devold.no Mange flotte plagg og god kvalitet.

Devold selges på de fleste sportsbutikker, men utvalget er ikke alltid så bra.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 20:21   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også på jakt. Har Janus og Norheim, men i svart. Ønsker meg i spreke farger. Er det ikke bare Devold som har litt kule farger? Eller?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 20:21   #6
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Det eneste jeg noen gang har handlet på Sparkjøp var ei ulltrøye i ull/silke. Den var helt flott (som ullundertøy), og ganske rimelig. Min er grå, tror de hadde sort og natur også.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 20:21   #7
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker Devold. Er mye ute på tur og synes Devold har veldig behagelige plagg uten at de er for dyre. Jeg har flere longs, korte- og langermede trøyer, singlets og buff.

Har ellers hørt mye skryt om Ullmax, dette er meget rimelige produkter og selges av lag og organisasjoner.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 20:21   #8
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også fornøyd med Helly Hansens tekniske ullundertøy. Coop solgte det billig for ikke så lenge siden.

Gammel 16-10-08, 20:23   #9
Guava

Guava sin avatar

Standard

Ull/Silke fra Sparkjøp har jeg også. Jeg har hatt trøyene mine i 4 år. De er fantastiske å ha på og de holder seg bra.

Ulvang har en del fint.

Icebreaker er også et merke med mye kult. Jeg vet ikke om det selges her til lands, men de har hatt en del fine plagg derfra hos sierratradingpost.com

Gammel 16-10-08, 20:24   #10
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På Bogerud har de masse ullundertøy til voksne! De hadde noe skikkelig sprekt fra Janus, i lilla! Holdte på å kjøpe det, men jeg har så utrolig mye ulltøy fra før.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 20:24   #11
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Janus har fint ulltøy til voksne. Fås bl.a hos levvel.net

Calida har undertøy i en ull/silkeblanding. Jeg bruker bl.a den langermede trøyen under bunadsskjorten min. Fås i undertøysforretninger eller gilbertshop.no.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 20:25   #12
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg er også på jakt. Har Janus og Norheim, men i svart. Ønsker meg i spreke farger. Er det ikke bare Devold som har litt kule farger? Eller?

Krokofanten har klar grønn og klar rosa til damer i tillegg til svart m/blonde. Den klar grønne er sterkere i fargene i virkeligheten enn på bildet.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 20:28   #13
Guava

Guava sin avatar

Standard

www.icebreaker.com
Jeg ser at det forhandles av Løplabbet her til lands. Regner med at det koster en del mer der enn hos sierratrading eller på ebay.

Gammel 16-10-08, 20:31   #14
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er veldig glad i disse fra Helly Hansen

Gammel 16-10-08, 20:36   #15
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Har rosa kjøpt hos Bokklubben, blånisse-blått fra Devold, rødt/rosa fra Kari Traa, lilla fra Janus og sort fra Iris. Devold er best og Kari Traa kulest!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 20:38   #16
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Jeg bruker Devold. Er mye ute på tur og synes Devold har veldig behagelige plagg uten at de er for dyre. Jeg har flere longs, korte- og langermede trøyer, singlets og buff.

Har ellers hørt mye skryt om Ullmax, dette er meget rimelige produkter og selges av lag og organisasjoner.

Ullmax var godt å ha på seg ja, og holdt seg godt i vask. Hadde det da jeg jobbet i barnehagen. Hadde på meg kun tynt ullundertøy og thermodress, og var aldri kald da vi var ute i snøen, på tur etc.

Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 20:41   #17
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også fornøyd med ull/silketrøyene fra Sparkjøp. Kjøpte meg to nye ull/silketrøyer i matbutikken nettopp, fra Pierre Robert. En brun og en svart. Jeg likte fasongen, utringningen er pent formet med en veldig liten diskret blondekant, sånn at det er fint om trøya syns litt under f.eks. en cardigan.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 20:51   #18
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Har rosa kjøpt hos Bokklubben,

Det har jeg også. Aner ikke hvilket merke det er, men er veldig fornøyd. Det er det eneste jeg har prøvd så langt som er langt nok i ermer og bein.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 20:55   #19
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smartwool er det beste undertøyet jeg har, men akk så dyrt. Devold er greit nok, og til en mer overkommelig pris, mens Janus synes jeg er litt så-som-så. Blir lett slaskete, og klør litt.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 21:05   #20
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har Skibum og Bavac, bl.a og er veldig fornøyd med de. Har også litt tykkere, ullfrottè, men husker ikke hvilket merke i farten.

http://www.bavac.no/

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:37.