Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-08, 20:26   #1
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg

Blir spennende å se hva de kommer frem til. kan tenke meg at Reima og Troll kommer dårlig ut pga av høy pris. Er litt spent.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 20:27   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg

Jeg syns egentlig det er ganske dumt med sånne tester der prisen er tatt med som ett av kriteriene. Det blir jo mye vanskeligere å vurdere hva som egentlig er det som fungerer best.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 20:29   #3
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg

Syns ofte dei har hatt ukjente merker med og utelatt mange av dei kjente.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 20:30   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg

Jeg synes også det er tøysete og uryddig med pris innblandet. Jeg vil vite hva som er den beste dressen, punktum.

De må gjerne fortelle meg at Coop-dressen er like god som Troll-dressen, men det er ikke veldig interessant for meg at Coop-dressen danker ut Troll-dressen fordi den er billig. Pris er jo et kriterie jeg lett klarer å vurdere på egen hånd (før jeg kjøper produktet), i motsetning til slitestyrke og vanntetthet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 20:30   #5
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg

I slike tester burde ikke prisen telle, synes jeg. Jeg vil vite hvilken dress som er best, ikke det beste kjøpet.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 20:33   #6
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg

Hvis det er samme testen som var i Foreldre og barn, så er ikke Troll-dressen med i testen en gang....

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 20:36   #7
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg

Jeg håper i alle fall at de testet dressene på en skikkelig måte, ikke F&B-metoden.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 20:39   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg håper i alle fall at de testet dressene på en skikkelig måte, ikke F&B-metoden.

"Vi sprutet tre dråper vann på dressen og så om det rant av. Fantastisk nok var alle dressene i testen helt vanntette!"

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 20:40   #9
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Hvis det er samme testen som var i Foreldre og barn, så er ikke Troll-dressen med i testen en gang....

Det er nok helt sikkert den samme testen, og at Troll ikke er med er jo ganske pussig.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 20:40   #10
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.324
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg

Pleier ikke de å vise samme testene som Foreldre & Barn da? Den var jo mangelfull.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 20:42   #11
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Det er nok helt sikkert den samme testen, og at Troll ikke er med er jo ganske pussig.

Kanskje de bare tester dresser fra produsenter som reklamerer hos dem, eller som de har en eller annen form for avtale med, eller noe i den retningen? Jeg kan ikke huske at Troll har vært med i noen av testene deres.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 20:45   #12
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg

Ticket var heller ikke med i F&B testen....

  Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 20:54   #13
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg

De hadde ikke tatt hensyn til vekten på dressen, noe som har mye å si for ungenes bevegelsesfrihet, det er viktigere enn prisen for meg.

Så, som vanlig, gidder jeg ikke bry meg om slike tester, det er alltid ulikt resultat likevel.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 20:58   #14
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg

Nei, dette virket jo som nok en test som sa veldig lite.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 20:59   #15
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.324
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg

Var den samme som F&B ja.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 21:02   #16
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg

Dette var en like skuffende test som jeg forventet.

Mange faktorer som var glemt, merker som ikke var med, ikke tatt hensyn til vekt og at de i det hele tatt lar pris være avgjørende.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 21:27   #17
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg

Bryr meg ikke om denne testen nei!
- Forøvrig så er jo dressen som vant tilnærmet utilgjengelig - iallefall i sør-trøndelag. Her er det nemlig ingen coop extra. (ikke at jeg hadde planer om å kjøpe den uansett altså)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 22:10   #18
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg

Og er Reflex-dressen så dårlig som de skulle ha det til? Trodde mange var fornøyd med den?

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 22:16   #19
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Kanskje de bare tester dresser fra produsenter som reklamerer hos dem, eller som de har en eller annen form for avtale med, eller noe i den retningen? Jeg kan ikke huske at Troll har vært med i noen av testene deres.

Det ville være en ren kobling av redaksjonelt materiale og annonsering og er ikke heldig.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 22:21   #20
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Det ville være en ren kobling av redaksjonelt materiale og annonsering og er ikke heldig.

"Ikke heldig" er jo ikke helt det samme som "forekommer ikke".

Jeg er helt enig at det er svært uheldig, men TV2 Hjelper deg er et skikkelig råttent program, som mange ganger har blitt innklaget for Pressens faglige utvalg, så det skulle ikke forbause meg en millimeter om de drev med slikt snusk.

(Jeg aner ikke hva som er kriteriene for utvalget av testprodukter i TV2 Hjelper deg/F&Bs tester, så jeg hevder ikke at det skjer, bare så det er sagt, men jeg utelukker ikke at det blant annet kan være slike kriterier som ligger til grunn.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no