|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er denne kåpen et godt kjøp?Jeg trenger en vinterjakke som går litt godt nedover rompa, og tenkte det kunne bli en sånn halvlang kåpe. Surfet litt på H&M nå, og fikk øye på denne:
![]() |
![]() |
#2 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Er denne kåpen ett godt kjøp?Dette tror jeg er et godt kjøp. Snittet ser bra ut og det at den inneholder såpass mye ull gjør den varm og at stoffet og snittet beholdes greit etter en stunds bruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Er denne kåpen ett godt kjøp?Nei prisen er trivelig. Rundt 800 kroner, og det synes jeg låter sånn ca rimelig.
![]() |
![]() |
#4 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Er denne kåpen ett godt kjøp?Jeg kjøpte en litt lignende kåpe fra H&M da de hadde storsalg på nettet i våres. Den er vel i samme ullblanding som den du tenker på å kjøpe og jeg er veldig overrasket over hvor god kvalitet det er på både stoffet og snittet. Har fått veldig mange komplimenter for den og er selv veldig fornøyd med den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Er denne kåpen et godt kjøp?Den er kjempefin på. Har prøvd den, men ikke kjøpt meg noe ennå, da jeg ikke klarer å bestemme meg...
![]() |
#6 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er denne kåpen et godt kjøp?Den syntes jeg var fin. Den kan du bruke til mange anledninger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er denne kåpen et godt kjøp?Jeg har kjøpt denne og er veldig fornøyd. Men kjøpte 38 og den er nok litt stor, men syns 36 ble for liten med litt tykkere genser under. Bruker 38 til vanlig...
![]() |
#8 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Er denne kåpen et godt kjøp?Hvis du er nett til normal så er denne nok helt grei i snittet. Dobbelspent har en tendens til å forstørre.
![]() |
#9 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er denne kåpen et godt kjøp?Eg har ei lignende frå Benetton og er veldig fornøgd. Kjøp du!
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: østfold
![]() Sv: Er denne kåpen et godt kjøp?Fiiin løp og kjøp, likte at den hadde tydelig snitt uten å være så typete at du ikke orker å bruke den flere sesonger. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|