Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er denne kåpen et godt kjøp?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-08, 18:50   #1
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Er denne kåpen et godt kjøp?

Jeg trenger en vinterjakke som går litt godt nedover rompa, og tenkte det kunne bli en sånn halvlang kåpe. Surfet litt på H&M nå, og fikk øye på denne:

Den ser jo helt grei ut, og ettersom jeg dypt og inderlig hater å gå i butikker, så blir det nettshopping på meg.
Den ser ok ut denne, sant? Det er forøvrig 60% ull, 20% viscose, og 20% polyester, om det skulle ha noe å si.
Noen som har den, og vet hvordan den er?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 19:51   #2
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er denne kåpen ett godt kjøp?

Dette tror jeg er et godt kjøp. Snittet ser bra ut og det at den inneholder såpass mye ull gjør den varm og at stoffet og snittet beholdes greit etter en stunds bruk.
Dessuten så ser denne ut til at den kan brukes like mye til hversdags med olabukser og til kjole/skjørt med et lekkert skjer/sjal til.

H&M prisene pleier heller ikke å være så avskrekkende.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 19:59   #3
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Nei prisen er trivelig. Rundt 800 kroner, og det synes jeg låter sånn ca rimelig.
Ikke at jeg har greie på klær og priser lengre. Jakke har jeg faktisk ikke handlet til meg selv på de siste 4 årene, så nå er det på tide...

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 20:25   #4
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjøpte en litt lignende kåpe fra H&M da de hadde storsalg på nettet i våres. Den er vel i samme ullblanding som den du tenker på å kjøpe og jeg er veldig overrasket over hvor god kvalitet det er på både stoffet og snittet. Har fått veldig mange komplimenter for den og er selv veldig fornøyd med den.
Du gjør iallefall ikke noe dumt kjøp.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 21:17   #5
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er denne kåpen et godt kjøp?

Den er kjempefin på. Har prøvd den, men ikke kjøpt meg noe ennå, da jeg ikke klarer å bestemme meg... (og da faktisk mellom 3 andre jakker/kåper fra H&M) Normal i størrelsen, ettersom du har tenkt å kjøpe på nettet.

Gammel 28-09-08, 21:24   #6
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Den syntes jeg var fin. Den kan du bruke til mange anledninger.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 10:42   #7
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Jeg har kjøpt denne og er veldig fornøyd. Men kjøpte 38 og den er nok litt stor, men syns 36 ble for liten med litt tykkere genser under. Bruker 38 til vanlig...

Gammel 30-09-08, 12:06   #8
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hvis du er nett til normal så er denne nok helt grei i snittet. Dobbelspent har en tendens til å forstørre.

Men jeg er jo en frysepinn og denne hadde garantert kun fungert i veldig mildt vintervær.

Gammel 30-09-08, 14:40   #9
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har ei lignende frå Benetton og er veldig fornøgd. Kjøp du!

Gammel 02-10-08, 17:13   #10
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Fiiin løp og kjøp, likte at den hadde tydelig snitt uten å være så typete at du ikke orker å bruke den flere sesonger.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.