|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor mange bh-er har dere? | |||
1-3 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
27 | 17,31% |
4-6 |
66 | 42,31% |
7-10 |
30 | 19,23% |
10-15 |
14 | 8,97% |
15-20 |
8 | 5,13% |
mer enn 20/maaange/har ikke tellinga |
11 | 7,05% |
Deltakere: 156. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Nå fikk jeg blod på tann her, altså! Sist redigert av m^2 : 21-09-08 kl 23:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: hvor mange bh-er har dere? (spin off fra hvor ofte...)Alle, utover mine 8 amme/mamma-BHer er nå skuffpynt fra svunne tider...
![]() |
#3 |
Søt og rar
|
![]() Sv: hvor mange bh-er har dere? (spin off fra hvor ofte...)To som jeg kjøpte i går,
![]() |
#4 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Jeg har sju som passer skikkelig, tror jeg.
![]() |
#5 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Jeg har sikkert MANGE tilsammen, så jeg tror ikke jeg skal svare nå. Men har bare 2 stk i "daglig bruk", + et par stk i krise.
![]() |
#6 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Jeg har nok 10-15 stykker, men ingen av dem er spesielt gode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)15-20 svarte jeg men er usikker på om jeg faktisk har enda flere når jeg begynner å regne med alle sportsbh'ene, ullbh'ene, ammebh'er i tillegg til alle de snerte og lekre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Dette er nesten skummelt. AKKURAT denne tråden, men nøyaktig de samme alternativene lå jeg og tenkte på her en kveld.
![]() |
#9 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Jeg har ikke så mange om gangen, 2 treningsbh-er, 4 til daglig bruk og 4 pyntebh-er (stroppefrie, halterneck ++). Jeg kan ikke fordra slitte bh-er og kaster dem kanskje litt raskt.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)2 stykker. Skulle gjerne hatt ett par til, men BH-er er jo så utrolig kjedelig å kjøpe. |
![]() |
![]() |
#12 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Jeg har 5 BH-er som er i bruk. Jeg har enda ikke funnet noen treningsBH'er som er store nok, så det har jeg ingen av.
![]() |
#14 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Jeg har 3 som jeg bruker.
![]() |
#16 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Krysset feil. Har 1 favoritt og 2 som jeg bruker når favoritten er til vask også har jeg to treningsbher. (ja jeg bruker begge to samtidig om noen lurte, tips til damer med store pupper) Har den minste under og en stor god en som sitter stramt rundt.
![]() |
#18 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)For få.
![]() |
#19 |
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Jeg klarte å finne 11 i skuffa. Har en på meg, og vet jeg har to til vask. Det skulle bli fjorten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Akkurat nå har jeg tre ammebh-er, en treningsbh og en i absolutt krise-ammebh. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|