Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Mat til hyttetur

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-08, 21:39   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mat til hyttetur

Jeg og ca 10 venninner skal på hyttetur i begynnelsen av oktober.

Jeg skal ordne maten og kjøkkenet er ikke stort og litt dårlig utstyrt. Ovnen er f.eks. gammel og liten.

Jeg har tenkt å gjøre Chicken satay (hvis alle tåler nøtter) og ta med til enten fredagens eller lørdagens mat.

Noen som har forslag på annet jeg kan forberede? Først tenkte jeg på lasagne, men det kan ta veldig lang tid å varme og det går nok ikke å få inn nok i ovnen til alle.

Og så må jeg skrive handleliste og jeg begynner nå på sparket. Hva har jeg glemt? Det finnes ikke noe mat der.

Smør
Brød
Knekkebrød
Frokostblanding
Skinke
Ost
Grønsaker (som pålegg)
Melk
Kaffe
Te
Sukker
Brus
Kjeks
Egg
Pepper
Salt
Litt mel
Oppvaskmiddel
Kjøkkenspray
Gulvvaskmiddel
Kluter
Oppvaskbørste
Kjøkkenhåndkler
Ting til chicken satay
Salat
Kaffefilter?
Andre krydder
Syltetøy
Leverpostei
Termoser
Doruller
Husholdningspapir
Ost
Kjeks

Sist redigert av Pelen : 22-09-08 kl 10:19.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:23.