|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
14-09-08, 13:53 | #1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Gelé eller lignende til barn som kan børstes utHerremannen er litt opptatt av å være kul i håret for tiden. Han vil gjerne ha gelé i håret også på hverdager. Problemet er bare at dagen etter set det bare fett og "ekkelt" ut så da må håret nesten vaskes hver dag. Hvilket produkt kan man bruke som passer til barn og litt bustete hanekamfrisyre, men som børstes ut? |
19-09-08, 18:35 | #3 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
|
Sv: Gelé eller lignende til barn som kan børstes utBarna mine kan desverre ikke børstes ut.
20-09-08, 00:07 | #4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
|
Sv: Gelé eller lignende til barn som kan børstes utJeg bruker et genialt produkt som heter Chalk, fra Lakmè, kjøpt hos frisør. Det er et pulver, som skal strøs over håret. Man skal bruke bare bittelitt, håret blir ikke fett, men man får stylet det utrolig bra, og har man på lue eller hjelm, er det bare å style på nytt når man tar av. Håret ser ut som det ikke er brukt noen ting, men når man kjenner oppi det, er det en litt "trå" følelse. Må vaskes ut, men de dagene jeg ikke har vasket håret, har jeg bare rufset håret på plass, og vært like fin som dagen før. Jeg er helfrelst i hvertfall.
20-09-08, 00:55 | #5 |
Ferdig!
|
Sv: Gelé eller lignende til barn som kan børstes utPuddingen bruker vanlig hårgele som fåes kjøpt på matbutikken. |
22-09-08, 03:29 | #6 |
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
|
Sv: Gelé eller lignende til barn som kan børstes ut
Haha, akkurat hva jeg gikk inn her for å si. |
22-09-08, 06:13 | #7 |
sporadisk
Hvor: Bodø
|
Sv: Gelé eller lignende til barn som kan børstes utSKum er lettere å børste ut (men blir jo stivt igjen om det kommer vann i håret igjen)..